Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@06:07:18 GMT

حضور پنج هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۸۵۴

حضور پنج هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن یکشنبه شب در هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) به ریاست ایرج شهری‌زادگان ناظر این مسابقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی و علیرضا اشرف نماینده‌های پرسپولیس در این جلسه  به اتفاق نمایندهای‌های تیم میزبان، عوامل اجرایی و نماینده‌های فدراسیون و هیات فوتبال استان، در این جلسه حضور داشتند.  در جریان این نشست، مقرر شد؛ پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان با پیراهن مشکی و تیم ذوب آهن با لباس‌های یکدست سبز و دروازه‌بان، سفید در زمین حاضر شوند. 

در خصوص بلیت فروشی این بازی نیز اشاره شد که بلیت فروشی از روز شنبه آغاز شده است و طبق مصوبه شورای تامین، پنج هزار تماشاگر می‌توانند در ورزشگاه فولادشهر حضور یابند. سهم پرسپولیس در این بازی، ده درصد این میزان در نظر گرفته شد.

با توجه به استقبال زیادی که در شهرهای مختلف کشور از پرسپولیس صورت می‌گیرد، با هماهنگی یگان ویژه و نیروی انتظامی، کاروان پرسپولیس از زمان ورود به اصفهان با تدابیر ویژه امنیتی و اسکورت‌های در نظر گرفته شده، همراهی شد.  تدابیر امنیتی از بدو ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه اصفهان تا هتل و پس از آن، از هتل به ورزشگاه و تا بازگشت سرخپوشان پایتخت به تهران، ادامه خواهد داشت تا این سفر و بازی بدون مشکل انجام شود.  در این نشست همچنین به نماینده‌های دو تیم اعلام شد که پرسپولیس با دو محروم شامل گل‌محمدی، سرمربی سرخ پوشان و امید عالیشاه که در بازی برابر پیکان با کارت قرمز روبرو شد و همچنین تیم ذوب آهن با محرومیت مهدی تارتار سرمربی این تیم از حضور در محیط زمین مواجه شدند.

این دیدار از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن