Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه تا لحظه مخابره این خبر ۲۷ هزار و ۸۷۹ زائر واجد شرایط به سامانه رزرو حج و زیارت مراجعه کرده اند، گفت: از این تعداد تاکنون ۲۲ هزار و ۵۵۵ زائر همه اقدامات لازم را تکمیل و انجام داده‌اند.

وحید اسکندری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت ایران اکونومیست با بیان اینکه در اولین ساعت آغاز به کار سامانه رزرو سازمان حج ۲۲ هزار زائر وارد این سامانه شده و نسبت به تکمیل پرونده های خود کردند، اظهار داشت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود تاکنون ۷۹/۴۷ درصد متقاضیان واجد شرایط اعزام به حج ۱۴۰۱ اقدامات لازم را به انجام رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بقیه متقاضیان واجد شرایط سعی کنند کارهای نام نویسی و تکمیل پرونده های خود را به روزهای باقی مانده تا شنبه آینده موکول نکنند، افزود: بر همین اساس فرایند ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان ها، روز گذشته ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شد که در ساعات ابتدایی و تا عصر نخستین روز حدود ۲۲ هزار نفر در سامانه tamatoreserve.haj.ir بیش از ۶۰ درصد در کاروان ها نام نویسی کردند.
 
 آغاز به کار نام نویسی در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ روز گذشته با حضور سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت، معاونین حج و عمره و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد سازمان حج و زیارت آغاز شد.

برای سهولت در کار زائران واجد شرایط از مراجعه بی مورد به سامانه رزرو سازمان حج خودداری کنید

فقط متقاضیان ثبت نامی های کاروان های حج سال ۱۳۹۹ که وجوه مربوطه را پرداخت کرده‌ و تاکنون انصراف نداده‌اند و مشمول اعزام بنابر شرایط تعیین شده ذیل می باشند، به سامانه مذکور مراجعه کنند و سایر عزیزان اخبار را از سایت سازمان حج و زیارت پیگیری و از مراجعه بی دلیل به سامانه رزرو پرهیز کنند.

متقاضیان بالای ۶۵ سال امسال به حج تمتع اعزام نخواهند شد

دارا بودن سن زیر ۶۵ سال، تزریق حداقل سه دوز واکسیناسیون و در اختیار داشتن فیش حج تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۸۶ که در سال ۹۹ ثبت نام کرده باشد، از الزامات ثبت نام کنندگان است.

امسال در موسم حج تمتع ۳۹ هزار و ۶۴۰ نفر از حجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید صادق حسینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید صادق حسینی سامانه رزرو واجد شرایط نام نویسی ثبت نام حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام سازمان حج و زیارت با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد | زائران خانه خدا نمی‌توانند ارز مسافرتی بگیرند؟

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در این ارتباط آمده است: «با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد، لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

در خبر پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در این زمینه تاکید شده است: «از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.»

کد خبر 848542 منبع: ایسنا برچسب‌ها هزینه خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی