Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:42:32 GMT

سرمربی طارمی از پورتو جدا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۹۶۶

سرمربی طارمی از پورتو جدا می‌شود؟

با قهرمانی تیم فوتبال پورتو در رقابت های لیگ پرتغال گمانه زنی ها از سرنوشت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی این تیم برای فصل آینده شروع شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ پرتغال، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت. با این قهرمانی، سئوالات و ابهامات در خصوص وضعیت فصل آینده سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پینتو دا کوستا» رئیس باشگاه پورتو بعد از قهرمانی پورتو به شکل محتاطانه ای به این سئوالات پاسخ داد و گفت: کونسیسائو دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد اما طبیعی است که با موفقیت‌هایی که به دست آورده، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که از ترکیه فرار کرد و قهرمان پرتغال شد +عکس

وی تاکید کرد که ادامه کار کونسیسائو مسئله‌ای نیست و باشگاه پورتو در حال حاضر تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی فوتبال و همچنین سایر رشته‌های ورزشی گذاشته است.

کونسیسائو فصل گذشته و در پایان مسابقات لیگ پرتغال چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی از جمله لیگ ایتالیا دریافت کرد اما در نهایت مجدداً به پورتو بازگشت و قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

وضعیت سرمربی پورتو بدون شک در سرنوشت مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم هم تاثیرگذار خواهد بود. کونسیسائو اعتقاد زیادی به طارمی در این فصل داشت و این مهاجم هم با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل در لیگ، به خوبی جواب اعتماد این مربی پرتغالی را داده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏