Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:44:34 GMT

قهرمان مسابقات پدل پسران کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۹۸۴

قهرمان مسابقات پدل پسران کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مسابقات آزاد پدل پسران کشور ( کمتر از ۱۸ سال) از روز جمعه در مجموعه ورزشی پدل تکنیک پاس آغاز شد و در نهایت تیم های ساتیار پرنگی و کیهان ابتهاج و پرهام بیرایی- صدرا عاطفی با برتری مقابل رقبا به فینال راه پیدا کردند.

تیم ساتیار پرنگی و کیهان ابتهاج موفق شد در فینالی جذاب و مهیج با برتری 2 بر یک به مقام قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات زیر نظر انجمن پدل ایران و به میزبانی مجموعه پدل تکنیک پاس برگزار شد.

گفتنی است که تیم آرش موسوی و کوروش بخارایی مقام سوم و تیم امیرعلی طهماسبی و نیما طهماسبی مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند

این مسابقات دارای رنکینگ کشوری بوده است.

کد خبر 5485557

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی کشور تیم ملی پدل ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مهدی طارمی کشتی فرنگی بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تیم فوتبال پیکان تهران لیگ دسته اول فوتبال تورنمنت بين المللي فرهاد مجیدی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور