Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با گرامیداشت هفته سلامت و با اشاره به اینکه همه باید در راستای ارتقا سلامت جامعه خود کوشا باشیم، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در راستای تأمین و حفظ و ارتقا امنیت و آرامش جامعه همه تلاش خود را به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از طریق برخورد با ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی، سایبری، اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..همه تلاش خود را بکار بسته است تا برخی افراد سودجو و مساله دار با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش مردم را با چالش مواجه نکنند، عنوان داشت: به طور حتم وجود اراذل و اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر برای سلامت جامعه مضر بوده و برخورد قهری و سلبی پلیس با اینگونه افراد به طور حتم در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه امروز آلودگی هوای پایتخت سهم عمده ای در مشکلات تنفسی و ریوی ساکنان این شهر دارد، گفت: علیرغم اینکه در خصوص زیرساخت های ترافیکی با مشکلات جدی مواجه هستیم اما پلیس به سهم خود همه تلاش خود را به کار بسته است تا در حوزه ترافیکی اقدامات لازم را در خصوص روان سازی ترافیکی به عمل آورد.

وی افزود: به طور حتم ترافیک تهران علاوه بر مشکلات جسمانی، در بحث روحی و روانی نیز مشکلاتی را برای شهروندان به همراه خواهد داشت که لازم است همه سازمان های مربوطه با عزم جزم برای رفع این مشکل رفیع اقدام لازم را انجام دهند تا سلامت شهروندان بیش از این به مخاطره نیفتد.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: پلیس همه تلاش خود را به کار می بندد تا نقش و سهم خود را در خصوص سلامت جامعه در حوزه برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با مواد مخدر، رفع مشکلات ترافیکی و مبارزه جدی با سارقان و مالخران را در فضای حقیقی و مجازی به عمل آورد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: هفته سلامت فرصت خوب و مناسبی است تا همه مولفه‌های رشد و ارتقا سلامت در زمینه های مختلف احصا و تقویت و همچنین عوامل تهدید کننده سلامت، بررسی و نسبت به کاهش و حذف آن اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت دستگیری اراذل و اوباش همه تلاش خود سلامت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش