Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:53:05 GMT

درگیری و قتل بخاطر جای پارک خودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۱۲۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاتل فراری پس از شناسایی در استان خوزستان در عملیات ضربتی مأموران پلیس آگاهی آمل، خبر داد. ناطقان: سرهنگ علی داداش‌تبار، اظهار کرد: درپی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ در شهرستان آمل، مأموران پلیس آگاهی دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل با هویت معلوم به علت جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده، با ضربات متعدد چاقو وی را به مصدوم کرده است و مقتول به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در نهایت مأموران پلیس با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، قاتل را که به طور مداوم اقدام به جابه‌جایی مخفیگاه و تعویض مکرر سیم کارت تلفن همراه خود می‌کرد، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه در بندر ماهشهر استان خوزستان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

لزوم کنترل خشم در جامعه

استعداد خشم و عصبانیت در درون همه انسان‌های وجود دارد و این ویژگی در برخی از مواقع مثل ضایع شدن حق، تجاوز به دارایی و اموال و دشمن‌ستیزی نیاز است اما مدیریت آن برای جلوگیری از خسارت و پیامدهای غیرقابل جبران ضروری است. مردم در ارتباط با یکدیگر نباید دچار عصبانیت و خشم بدون افسار شوند که در چنین شرایطی پشیمانی و هزینه‌های زیادی را برای خود و جامعه ایجاد کنند.

مدیریت خشم و غضب موضوعی است که اسلام همواره بر آن تاکید کرده و در علوم روانشناسی این موضوع به عنوان یکی از مؤلفه‌های مدیریت فردی همیشه مورد تاکید است اما با وجود این توصیه‌ها خواسته و ناخواسته افسار خشم و عصبانیت از دست برخی افراد خارج و منجر به وقوع اتفاقات ناگواری می‌شود. منبع: مشرق برچسب ها: درگیری ، قتل ، جای پارک خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری قتل جای پارک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند