Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لیلا رسولی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اهمیت دسترسی عادلانه همه مردم به سلامت، بهداشت و درمان، دسترسی اقشار مختلف مردم به خصوص محرومین شهرستان به بیمه سلامت را نیز امری ضروری دانست.

رسولی با اشاره به روزشمار هفته سلامت گفت: شنبه ۱۷ اردیبهشت با عنوان نقش مردم، مسئولین و سمن ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت نامگذاری شده، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت دستیابی به انرژی پاک باکمک مردم، مسئولین و سمن ها، دوشنبه ۱۹ اردیبهشت با عنوان  نقش مردم، مسئولین و سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا تعیین شده است و همچنین سه شنبه ۲۰ اردیبهشت نقش مردم، مسئولین و سمن ها در ارتقاء سلامت خانواده و جوانی جمعیت، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت نقش مردم، مسئولین و سمن ها در تولید پاک و مدیریت پسماند، پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت نقش مردم، مسئولین و سمن ها در تغذیه سالم از مزرعه تا سفره و جمعه ۲۳ اردیبهشت نقش مردم، مسئولین و سمن ها در کاهش و کنترل مصرف دخانیات نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه هایی برگزار می شود و برای حصول نتایج ارزشمند، همراهی همه مردم و مسئولین را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی برگزاری ایستگاه های غربالگری، واکسیناسیون کرونا و مراحل پایانی واکسیناسیون سرخک به خصوص برای کارگران کوره ها، اتباع خارجی و زنان بی سرپرست؛ برگزاری جلسات آموزشی و مسابقات متنوع برای دانش آموزان مدارس سطح شهرستان، همایش پیاده روی خانواده، پاکسازی محیط زیست و... را از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قزوین بوئین زهرا مسئولین و سمن ها اردیبهشت نقش مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند