Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان پلیس راهور شهرستان پیشوا در هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا به همراه محمدعلی میرزایی معاون امور عمرانی و رضا محور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، غلامرضا حبیبی شهردار، معاونین شهرسازی و اداری مالی شهرداری، مسئول امور بانوان فرمانداری و جمع دیگری از مسئولان از ساختمان در حال احداث پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پیشوا در این خصوص گفت:  برای تقویت یگان‌های انتظامی و ارائه خدمت مضاعف به مردم، کلنگ‌ احداث پروژه ساختمان پلیس راهور شهرستان در سال ۹۷ به زمین زده شد.

قابل ذکر است،  عملیات احداث این ساختمان در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه با صرف اعتبار از سوی شهرداری در حال انجام است.

این پروژه تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی