Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسام‌الدین رجبی، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری و دبیر حزب مردم‌سالاری استان زنجان در دیدار فعالان سیاسی استان با استاندار زنجان رویکرد این حزب را نسبت به دولت کمک و انتقاد سازنده دانست و اظهار کرد: صحبت از برخی مسائل کشوری و خارج از وظیفه استانی هیچ کمکی به ما نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر حزب مردم‌سالاری استان زنجان با بیان اینکه به بخشی از مهمترین منابع توسعه پایدار استان یعنی گردشگری بی‌توجهی شده است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت نابسامان استان در این حوزه از جمله ظرفیت شهرستان‌ها می‌تواند به لحاظ گردشگری کمک حال استان باشد.

وی با تاکید بر ناشناخته ماندن اغلب ظرفیت‌های گردشگری استان از جمله در شهرستان‌ها گفت: یادمان باشد هر گردشگر آورده‌ای معادل ۳۰ بشکه نفت به همراه خواهد داشت بنابراین همه باید برای معرفی جاذبه‌های استان فعالیت کنیم.

رجبی توجه به گردشگری،کشاورزی راه‌های مواصلاتی  و حضور راهنمایان گردشگری در همه ایام سال در محل‌های مورد نظر را از پیشنهادات خود برای کمک به توسعه پایدار این حوزه اعلام و تصریح کرد: سال‌های گذشته تجربه برگزاری جشنواره کشاورزی وجود داشت که باید از آنها بهره گرفت.

 

مردم خط و مشی خود را از احزاب جدا کرده‌اند

علی محمدی، دبیر جبهه حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان نیز با استاندار زنجان برگزاری این جلسه را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: همدلی و مشارکت احزاب سیاسی توسعه سیاسی استان را موجب شده و به ارتقای جایگاه این استان که در حال حاضر مناسب نیست کمک خواهد کرد.

 دبیر جبهه حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه احزاب که از متن جامعه برآمده‌اند، گفت: این توجه به توسعه پایدار کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم خط و مشی خود را از احزاب جدا می‌دانند و در مواقع لازم به خوبی عمل می‌کنند، ادامه داد: نمونه حضور و اقدام مردم حضور در راهپیمایی روز قدس است که فارغ از مسائل و مشکلات اقتصادی حضور یافته از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.

محمدی با بیان اینکه فعالان سیاسی طی سال‌های گذشته از اخلاق سیاسی را رعایت نکرده و تا حد توان اقدام تخریب همدیگر کردند، افزود: پیشنهاد من ارائه طریق برای حل مشکلات است.

محمدی با تاکید بر اینکه همه برای حل مشکلات باید به مسؤولان کمک کنیم، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به سرمنزل مقصود برسیم باید برای تبدیل ظرفیت‌های بالقوه استان  به بالفعل تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: با حرف زدن مشکلات حل نشده و امور اصلاح نخواهد شد.

انتهای پیام/73004

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی رجبی توسعه پایدار توسعه پایدار استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری