Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:30:17 GMT

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۱۳۴۳

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خراسان جنوبی آغاز شد

گروه استان‌ها- مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خراسان جنوبی از آغاز خرید گندم تضمینی از کشاورزان استان خبر داد و گفت: قیمت امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که دولت از کشاورزان در قالب خرید تضمینی خریداری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، این روزها دشت‌ها و مزارع گندم در جای جای خراسان جنوبی چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند خوشه‌های طلایی گندم که حاصل زحمت یکساله کشاورزان و بهره برداران است تا قوتی برای خانوارها و مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: دولت هر کیلو گندم را از کشاورز با قیمت 11 هزار و 500 تومان خریداری می‌کند.

28 میلیارد تومان بهای خرید گندم به کشاورزان استان بوشهر پرداخت شدپرداخت پول گندمکاران آنی شد / آمادگی 1100 مرکز خرید گندم در کشور

اسداللهی گفت: 17 مرکز برای خرید گندم تضمینی از بهره‌برداران آماده شده که امید است تا اواخر شهریورماه بتوانیم گندم را از کشاورزان خریداری کنیم.

وی بیان کرد: در سال زراعی امسال سطح زیرکشت گندم بالغ بر 17 هزار هکتار است که پیش‌بینی می‌شود 54 هزار تن گندم تولید و 17 هزار تن گندم خریداری و تحویل مراکز منتخب شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان جنوبی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای خرید گندم و کلزا از کشاورزان استان فراهم شده است.

اسداللهی با تاکید بر ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی افزود: برای  تسریع و تسهیل در پرداخت وجه گندم  به کشاورزان ، ثبت نام در سامانه پهنه‌بندی، شماره حساب فعال در بانک کشاورزی و تحویل کامل مدارک درخواستی به  مرکز خرید  ضروری است.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزان استان خراسان جنوبی خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت