Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال روز دهم خردادماه برگزار می شود

شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان محترم رسانه ها جهت حضور در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در تاریخ دهم خردادماه، نمایندگان محترم رسانه های گروهی به منظور پوشش خبری این مراسم از 19 تا 24 اردیبهشت می توانند درخواست خود را از طریق سامانه media.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ffiri.ir ثبت کنند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پیش بینی شده امکان ثبت نام از حداکثر یک خبرنگار و یک عکاس برای هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت و هر برنامه یا شبکه تلویزیونی نیز می تواند نسبت به ثبت نام حداکثر سه نماینده جهت حضور در این رویداد اقدام نماید.

ارائه عکس، ثبت اطلاعات شخصی، معرفی نامه از رسانه مربوطه، کارت خبرنگاری و گواهی تزریق واکسن(حداقل دو دوز) در مرحله ثبت نام الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده کارت پوشش رسانه ای مجمع برای متقاضیان صادر نخواهد شد.

لازم به ذکر است امکان تمدید مهلت ثبت نام پس از تاریخ فوق الذکر وجود ندارد و درخواست‌های ارسالی پس از پایان مهلت ثبت نام مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، جمعی از منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در رسانه ملی از بخش‌های مختلف تولید خبر و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بازدید کردند.

نمایندگان مجلس بر تعامل و هم اندیشی اهالی خانه ملت و رسانه برای پیگیری مطالبات مردم تأکید کردند. 

ملیحه پژمان گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون