Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروهها در زمینه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ساخت مسکن محرومان و غیره نقش آفرینی می کنند.
وی اظهار داشت: گروههای جهادی در قالب پایگاه های مقاومت شهری و روستایی سازماندهی شده و در نقاط مختلف شهرستان آماده خدمت رسانی به مردم و بویژه محرومان جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ثمره‌حسینی بیان کرد: در جریان همه گیری کرونا و محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان خاش به همت خیران و همراهی و حمایت سپاه سلمان، قرارگاه قدس و سپاه شهرستان افزون بر هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی و آموزشی میان نیازمندان توزیع شد و هم اینک نیز این روند تداوم دارد.
وی گفت: برای سال تحصیلی آینده افزون بر ۲۰ واحد آموزشی آماده بهره برداری شده و علاوه بر آن در زمینه ساخت مسکن محرومان نیز اقدامات ارزشمندی در خاش انجام شده است.
به گزارش ایرنا علاوه بر افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جهادگران بسیجی، رژه خودرویی این قشر ارزشی در سطح شهرستان خاش برگزار شد.
شهرستان مرزی خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین