Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@07:33:35 GMT

نقاشی چهره، هدیه ای ماندگار برای عزیزانمان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۱۶۹۹

نقاشی چهره، هدیه ای ماندگار برای عزیزانمان

امروزه سفارش نقاشی از چهره عزیزانمان می‌تواند سبب خوشحالی آن‌ها شود. ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که هنگام خرید هدیه برای اعضای خانواده و یا دوستان خود دچار مشکل می‌شوید. چرا که در بسیاری از موارد نمی‌دانید چه چیزی آن‌ها را بیشتر خوشحال می‌کند. همانطور که می‌توان حدس زد، نقاشی، هنر به تصویر کشیدن مفاهیم متنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو سفارش نقاشی و تقدیم آن به عزیزانمان می‌تواند میزان ارزش و عشقی که برای آن‌ها قائل هستیم را بیان کند. در ادامه با این هنر بزرگ و عالی بیشتر آشنا خواهیم شد.

نقاشی؛ هنر به تصویر درآوردن ذهنیت

برای تعریف این هنر زیبا می‌توان گفت که نقاشی هنر به تصویر درآوردن ذهنیت یا رخدادی بر روی سطح قابل ترسیم است. نقاش با به‌کارگیری رنگ‌های مختلف به سطحی خام، جان می‌بخشد و با کمک این هنر قدرتمند مفاهیم بسیاری را به بینندگان منتقل می‌کند. اگر به دنبال یک هدیه خاص و بی‌نظیر هستید، پیشنهاد ما به شما سفارش نقاشی چهره می‌باشد. تصور کنید که یک عکس معمولی تنها با کمک هنر نقاشی به یک اثر هنری بسیار زیبا تبدیل شده و سبب خشنودی فرد مورد نظر می‌شود.

سفارش نقاشی چهره؛ بهترین هدیه برای ابراز عشق و دوستی 

هنگامی که مناسبت‌های دوست‌داشتنی و زیبایی مثل روز تولد، سالگرد ازدواج و .. فرا می‌رسد، اکثر افراد به دنبال خرید کادوهای مختلف از قبیل لباس و... هستند! این بار با سفارش نقاشی می‌توانید هدیه‌ای خاص به فرد مورد علاقه‌تان تقدیم کنید. شاید با خود فکر کنید که چاپ عکس و قاب گرفتن آن می‌تواند گزینه بهتری باشد، اما باید بگوییم که هر اندازه تکنولوژی عکاسی، چاپ و نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پیشرفت کنند هرگز نمی‌توانند جای کار دست یک انسان هنرمند را بگیرد.

از این رو پیشنهاد می‌شود در مناسبت‌های مختلفی که امسال پیش‌رو دارید سفارش نقاشی را مدنظر داشته باشید. نقاشی یک هدیه بسیار خاص، متفاوت و ماندگار است که می‌تواند هر شخصی را خوشحال کند. البته ناگفته نماند که هدیه نقاشی تنها مختص مناسبت‌هایی مانند جشن تولد و سالگرد ازدواج نیست و می‌توان در مناسبت‌های دیگری مانند روز مادر، روز پدر و ... نیز به دادن هدیه نقاشی چهره فکر کرد. تصور کنید روز سالگرد ازدواج پدر و مادرتان است و قصد دارید آن‌ها را با تقدیم هدیه‌ای خوشحال کنید. انتخاب هدیه در چنین روزی می‌تواند بسیار دشوار و وقت‌گیر باشد. پیشنهاد می‌شود تصویری از روزگار جوانی آن‌ها را به دستان یک نقاش حاذق سپرده و یک شاهکار هنری دریافت کنید. تصور کنید که پدر و مادرتان به چه اندازه از دیدن چنین شاهکاری خرسند و شاد می‌شوند! 

ماندگاری به اندازه یک عمر!

بسیاری از افراد برای هدیه روز مادر یا زن اقدام به خرید شاخه‌ای گل می‌کنند. البته گل به عنوان یک هدیه انتخاب بدی نیست، بلکه بسیار ارزشمند و زیبا است، اما گل نیز به زودی پژمرده و خشک می‌شود. درواقع گل نیز مثل بسیاری از هدایای دیگر تاریخ مصرف مشخص دارد. گل، لباس، عطرهای گران‌قیمت، گوشی، پول نقد و... پس از گذشت مدتی کهنه و تمام می‌شوند. اما این مسئله در رابطه با تابلوی نقاشی صدق نمی‌کند. چرا که نقاشی یک هنر ماندگار بوده و می‌تواند یک عمر برای عزیزان شما باقی بماند. نقاشی‌ مثل سایر هدایا گوشه کمد، کابینت یا کشو گرد و خاک نخورده و فراموش نمی‌شود، بلکه روی میز قرار گرفته و یا بر روی دیوار نصب می شود. بنابراین همواره جلو چشم مخاطبتان بوده و تبدیل به قسمتی از زندگی روزمره او می‌شود.

تماشای یک اثر هنری می‌تواند تاثیر مثبتی روی عواطف، انگیزه و روحیه افراد داشته باشد. حتی از لحاظ روانشناسی، نگاه کردن به یک اثر هنری  می‌تواند روی فعالیت‌ نورون‌های مغز نیز تاثیرگذار باشد. از این رو پیشنهاد می‌شود چنانچه قصد خرید هدیه‌ای را دارید که ارزش معنوی داشته باشد، یک تابلوی هنری الهام‌بخش و جذاب را برای عزیزانتان تهیه کنید.

ویژگی‌های سفارش نقاشی سیاه قلم چیست؟

به طور قطع شما هم بارها نام «سیاه قلم» را شنیدید و ممکن است در رابطه با آن اطلاعاتی نیز داشته باشید. به بیان ساده منظور از نقاشی با سیاه قلم نقاشی‌هایی است که با کمک مداد، ذغال و قلم‌مو خلق شدند. لازم به ذکر است که در این روش می‌توان از مدادهای گرافیتی نیز بهره برد. به طور معمول نقاشی با سیاه قلم جزو نقاشی‌های خیره‌کننده و جذاب به‌شمار می‌رود. چرا که با کمک مداد یا ذغال می‌توان زیبایی منحصربه‌فردی به سطح کاغذ سفید بخشید. آثار سیاه قلم می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای افراد محسوب شوند.

ویژگی‌های نقاشی چهره با رنگ روغن چیست؟

اگر شما هم با نقاشی رنگ روغن آشنا باشید، به طور حتم می‌دانید که این نوع از نقاشی دشواری‌های خاص خود را داشته و برای تکمیل آن می‌بایست حساسیت زیادی به خرج داد. به عنوان مثال هنگامی که نقاش قصد دارد نقاشی را با رنگ روغن بکشد می‌بایست در گام اول طرح را در ذهن خود لایه‌بندی کند. حال منظور از لایه‌بندی طرح چیست؟ به بیان ساده نقاش در قدم اول تصویر مدنظر را با لایه‌های خاص تصور کرده و سپس برای کشیدن از ابتدایی‌ترین لایه شروع می‌کند. جالب است بدانید که نقاشی رنگ روغن برعکس نقاشی سیاه قلم بر روی زمینه سفید انجام نمی‌شود، بلکه برای رنگ روغن زمینه رنگی نیاز است. البته امکان انجام نقاشی رنگ روغن بر روی زمینه سفید نیز وجود دارد اما انجام کار بر روی زمینه رنگی راحت‌تر بوده و در نهایت نتیجه مطلوب‌تر خواهد بود. سفارش نقاشی رنگ روغن نیز می‌تواند یک انتخاب بسیار خاص باشد. پیشنهاد می‌شود تصویر مدنظر را به نقاش نشان داده و با او در نوع نقاشی مشورت کنید. چرا که نقاش در این زمینه یک فرد متخصص محسوب شده و می‌تواند در حیطه نقاشی راهنمایی‌های مفیدی را ارائه دهد.

سمیرا آرت

چنانچه به دنبال  یک نقاش حاذق و کاربلد هستید که برای سفارش تابلوی نقاشی به وی مراجعه کنید، ما به شما گالری نقاشی سمیرا آرت را پیشنهاد می‌دهیم. گالری هنری مذکور با سابقه حرفه‌ای۱۰ ساله و برپایی ده‌ها نمایشگاه تخصصی نقاشی و طراحی چهره، پذیرای سفارش نقاشی شما عزیزان می‌باشد. علاوه بر سفارش تابلوی نقاشی، با کمک این مجموعه می‌توانید در دوره‌های آموزش نقاشی حضوری و غیر حضوری نیز شرکت کرده و شما نیز به یک نقاش حرفه‌ای تبدیل شوید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش نقاشی در سبک‌های سیاه‌قلم، پاستل، رنگ روغن، مدادرنگی و... به سمیرا آرت مراجعه نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده ذهن زیبایی گرد و خاک نقاشی نقاشی رنگ روغن پیشنهاد می شود سفارش نقاشی نقاشی چهره سیاه قلم هدیه ای بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال

بیش ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار تن سیما به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در فرودین امسال در بوزس کالا معامله شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه، 5.6 میلیون تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای 6.5 میلیون تنی مواجه و 4 میلیون و 874 هزار و 540 تن آن دادوستد شد که ارزش 4 هزار و 765 میلیارد تومان را ثبت کرد.

همچنین در این مدت 10 میلیون و 676 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 10 هزار و 676 تن سیمان به ارزش 11.8 میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

افزون بر این، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

بر این اساس تعداد 30 دستگاه کامیون کشنده فاو سیبامتوربه قیمت پایه 4 میلیارد و 778 میلیون تومان با درصد پیش پرداخت10 درصدی عرضه می شود.

ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو

این گزاش می‌افزاید: بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده فاو که قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد که بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکتهای خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی