Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست اعضای کمیته فوتبال ساحلی در سال ۱۴۰۱ با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته فوتبال ساحلی با حضور امیر حسین محتشم، بهرام رضائیان، قاسم رنجبریان، قربانعلی الماسخاله و فرشاد فلاحت زاده اعضای کمیته همچنین عباس هاشم پور سرمربی و محمد حسین میرشمسی مدیر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به حساسیت موضوعات مرتبط با برنامه های اجرایی فوتبال ساحلی در سال 1401، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل، طهمورث حیدری و خداداد افشاریان از اعضای هیات رئیسه نیز در بخشی از این جلسه حضور داشتند.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در این نشست بر ضرورت پیگیری و اجرای برنامه های فوتبال ساحلی و حضور قدرتمندانه تیم ملی در مسابقات و رویدادهای پیش روی با حمایت فدراسیون تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه، امیرحسین محتشم رئیس کمیته و علی دهقانی، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های این رشته ارائه دادند. بررسی میزان پاداش اعضای تیم ملی ساحلی جهت طرح در هیات رئیسه فدراسیون، بررسی برنامه آماده سازی در راه مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی و همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی در استان های دارای امکانات و اردوهای خارج از کشور توسط اعضای کادر فنی ارائه شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و سرمربیان تیم‌های ملی و باشگاه‌ها، همچنین نشست هم اندیشی اعضای کمیته و دپارتمان ساحلی استان ها و فدراسیون ازجمله موضوعات مطرح شده در ادامه این نشست بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست فدراسیون فوتبال فوتبال ساحلی اعضای کمیته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس