Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@05:24:18 GMT

بازگشت تراشتگن به تمرینات بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۱۸۶۵

دروازه بان آلمانی بارسلونا در تمرینات گروهی این تیم حاضر شد.

مارک آندره تراشتگن در دیدار مقابل سلتا مجددا درون دروازه قرار خواهد گرفت.

طرفداری| موندو دیپورتیوو، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، در بازی قبلی تیمش مقابل بتیس حاضر نبود ولی روز گذشته به تمرینات تیمش برگشته است و به نظر می رسد به طور کامل آماده حضور مجدد در میادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا باید در دیدار بعدی خود مقابل سلتاویگو قرار بگیرد و شنیده ها حاکی از این است که تراشتگن مجددا درون دروازه تیمش برمی گردد. با این وجود سرخیو بوسکتس به طور قطع در بازی مقابل سلتا غایب است چون به خاطر دریافت کارت محروم شده است.

در صورت پیروزی بارسا مقابل سلتاویگو، دوم شدن آبی و اناری ها در مسابقات این فصل تا حد زیادی قطعی می شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!