Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کلیم‌الله وثوقی در جلسه بررسی آخرین وضعیت تردد در محورهای ارتباطی مشترک خلخال با استان گیلان  گفت: هرگونه اعمال محدودیت برای تردد وسایط نقلیه عمومی از جمله اتوبوس‌های مسافربری در محورهای ارتباطی خلخال به پونل و اسالم تنها با مجوز از سوی کمسیون ایمنی راه‌های کشور قانونی و عملیاتی است.

تناژ کامیون‌های حامل شن و ماسه به گیلان کنترل می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود: در سال‌های اخیر با راه‎‌اندازی تعداد قابل توجهی از کارگاه‌های تولیدشن و ماسه و حمل بار اضافه از سوی کامیون‌های حامل شن و ماسه، موجب تخریب آسفالت و زیر سازی این مسیرها شده و انتظار می‌رود با کنترل تناژ بار این کامیون‌ها از ادامه تخریب این محورها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برنامه ریزی برای راه‌اندازی تجهیزات باسکول درابتدای راه‌های خلخال به استان گیلان با هدف کنترل تناژ بار کامیون‌های حامل بار شن و ماسه بارگیری شده از کارگاه‌های تولید شن وماسه دانه‌بندی شده به مقصد استان گیلان خبر داد.

وثوقی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای راه اندازی تجهیزات باسکول در مسیر راه خلخال به اسالم هزینه قابل توجهی را متحمل شده است، موفقیت اجرای طرح کنترل بار کامیون‌ها درمسیر محورهای ارتباطی خلخال به گیلان در گرو همکاری مامورین پلیس راه استان اردبیل ارزیابی کرد.

وی گفت: با راه اندازی باسکول و استقرار شرکت‌های حمل و نقل کالا در محل تعبیه باسکول، علاوه بر جلوگیری از تخریب راه‌های منطقه با صدور بارنامه حق وحقوق دولت نیز از صدها دستگاه کامیون در حال تردد دراین مسیر تامین می‌شود.

همچنین در این جلسه سرپرست فرمانداری خلخال با اشاره به اعمال محدودیت یک طرفه از سوی پلس راه استان گیلان برای اتوبوس‌های حامل مسافر در محورهای خلخال به اسالم و خلخال به پونل گفت: محروم کردن خلخال از تورهای گردشگری مختلف و اتوبوس‌های حامل گردشگران از سوی پلیس راه گیلان پذیرفته نیست و این امر منجر به کاهش تورهای گردشگری به شهرستان می‌شود.

سید جواد یحیی زاده اظهارکرد: با توجه به درپیش بودن زمان برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و حرکت اتوبوس‌های حامل دانش‌آموزان خلخال به سمت استان گیلان، انتظار از مسوولین سیاسی و انتظامی استان همسایه گیلان حذف محدودیت یک طرفه اعمال شده برای تردد اتوبوس در مسیرهای خلخال به اسالم و پونل در اسرع وقت است.

وی با یادآوری تخریب آسفالت مسیرهای ارتباطی با استان گیلان وهمچنین مشکلات ناشی از مسدودیت 6 ماهه راه خلخال به پونل در فصول سردسال گفت: زمانی که صورتحساب برای اتوبوس‌های مسافربری حرکت کرده از خلخال و یا مناطق دیگر کشور از سوی پایانه‌های مسافربری برای راه های مشترک این شهرستان با گیلان صادر و ترددها شکل قانونی دارد، نمی توان با اعمال محدودیت‌های غیرقانونی مانع از تردد وسایط نقلیه عمومی در این مسیرها شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا خلخال استان اردبیل پلیس راهور ناجا خلخال استان اردبیل اعمال محدودیت استان گیلان کامیون ها شن و ماسه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش