Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور اسپانیایی و فاتح مسابقات مسترز مادرید پس از قهرمانی گفت: پیروزی مقابل ۲ تن از بهترین بازیکنان تاریخ و بعد زورف، نفر سوم جهان؛ می‌توانم بگویم این بهترین هفته زندگی‌ام بود.

به گزارش ایران اکونومیست، کارلوس آلکاراس، تنیسور ۱۹ ساله و اسپانیایی در مسابقات تنیس مسترز مادرید با شکست ۲ بر صفر الکساندر زورف به نمایش درخشان و حیرت‌انگیز خود ادامه داد و با عبور از سد سه تن از پنج نفر برتر جهان به مقام قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلیتوس پس از این قهرمانی اظهار داشت: فوق‌العاده است. پیروزی مقابل ۲ تن از بهترین بازیکنان تاریخ و بعد زورف، نفر سوم جهان. ساشا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. می‌توانم بگویم این بهترین هفته زندگی‌ام بود. من ۱۹ ساله هستم و به‌ نظرم به همین علت است که می‌توانم چند مسابقه سخت و طولانی و پشت سر هم انجام دهم. از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تماشای رافا هنگام بالا بردن جام قهرمانی این مسابقات به من انگیزه داد تا سخت برای این لحظه تلاش کنم. این لحظه‌ای فوق‌العاده برای من است. مادرید اولین تورنمنتی است که من تماشا کردم و بالا بردن جام قهرمانی در اینجا مرا احساساتی می‌کند.

گفتنی است آلکاراس با این قهرمانی خود را به رده ششم برترین تنیس‌بازهای جهان رساند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نواک جوکوویچ ، تنیس ، رافائل نادال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان ۳ گل رئال در این بازی بودند تا کهکشانی‌ها با ۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می‌آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا ۷۳ امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به ۴ هفته تا پایان مسابقات، اختلاف ۱۳ امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و رئال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

کد خبر 6096701

دیگر خبرها

  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود