Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@17:12:34 GMT

ورود پلیس به ماجرای دختر پرویز پرستویی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۲۶۵۶

ورود پلیس به ماجرای دختر پرویز پرستویی در آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا انتظامی کشور  در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی اظهار کرد: کلیپ منتشر شده هیچ ارتباطی به دختر آقای پرویز پرستویی ندارد.

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد: در پی انتشار تصاویر و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی هنرمند محبوب کشور، شکواییه‌ای در این زمینه از سوی آقای پرستویی علیه کسانی که این کلیپ را منتشر کرده اند مطرح شده و پلیس فتا نیز پیگیر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دختری که در فیلم منتشر شده حضور دارد هویت معلوم دارد؛ وی سحر علیشاهی است که در کشور آمریکا سکونت دارد و هیچ ارتباط سببی و نسبی با پرویز پرستویی ندارد. این کلیپ با اهداف مغرضانه منتشر شده و با توجه به شکایت قضایی آقای پرستویی علیه افرادی که این کلیپ را منتسب به خانواده وی کرده و جریان‌سازی مغرضانه را شروع کرده‌اند پلیس فتا نیز وارد این موضوع شده و پیگیر این پرونده است.

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین روند پیگیری پرونده شکایت و شناسایی متهمان و اینکه آیا متهم یا متهمان در ایران سکونت داشته یا نه؛ گفت:  به ذکر این مطلب بسنده می‌کنم که بستر انتشار این کلیپ در داخل کشور است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان این مطلب که متاسفانه بعضی از کاربران به علت عدم سواد رسانه ای و نا آگاهی اقدام به انتشار، بازنشر، تولید، تحریف و تهمت زنی در فضای مجازی می کنند اظهار داشت: افراد دقت داشته باشند که انتشار هرگونه مطالب شایعه و خلاف واقعیت و بازنشر آن حتی با اهدافی غیر مغرضانه آن هم برای شوخی و سرگرمی، بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای جرم تلقی شده و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است.

کد خبر 675223 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران پرویز پرستویی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران پرویز پرستویی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران پرویز پرستویی معاون اجتماعی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!

سه سال پس از افشای مصاحبه جنجالی سعید لیلاز با محمدجواد ظریف که آن زمان گفته شده بود صرفا برای ثبت تاریخ شفاهی بوده و به دلایل نامعلومی به برخی رسانه‌های خارجی درز داده شده، حالا لیلاز تایید کرده که افشای آن "عمدی" و برای "ارسال پالس مثبت به آمریکا" بوده است.

این بخش از گفت‌وگوی روزنامه شرق با لیلاز را در ادامه بخوانید:

به نقل از شما شنیده بودم که انتشار فایل گفت‌وگوی چندساعته‌تان با محمدجواد ظریف هم نوعی پالس مثبت تهران بود؟ خودتان چنین چیزی را تأیید می‌کنید؟

لیلاز: احسنت بر شما. دقیقا همین‌گونه است. البته می‌دانم می‌خواهی به جزئیات انتشار آن فایل از زبان سعید لیلاز برسی تا آن را در این مصاحبه چاپ کنی، اما من از گفتن جزئیات خودداری می‌کنم. فقط این را سربسته می‌گویم که ماجرای انتشار آن فایل مصاحبه چندساعته من با محمدجواد ظریف، بدون آنکه بگویم چه کسی‌ چه کاری کرد، یکی از اهداف و دلایل و جنبه‌های افشاگری آن با هدف ارسال پالس مثبت به طرف آمریکایی بود که اگر دولت بایدن می‌خواهد برای احیای برجام کاری بکند، در همین ماه‌های منتهی به پایان عمر دولت روحانی باشد که احیای برجام بتواند به جریان همسوی‌ دولت روحانی برای تداوم قدرت کمک کند و دولت بایدن متأسفانه حتی همین کمک را هم نکرد. می‌دانی چرا؟

چون تصور واشنگتن این بود که جریان رادیکال در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به قدرت می‌رسد و تضمین بهتر و محکم‌تری برای توافق احتمالی و احیای برجام خواهد بود. به هر حال دولت بایدن سعی داشت یک توافق بزرگ‌تر را در دستور کار داشته باشد و با این فکر، عملا مذاکرات را تا زمان به قدرت رسیدن دولت نزدیک به هسته قدرت که رئیسی بود، نگه داشت.

لیلاز: احسنت. که نتیجه آن را هم دیدیم. یعنی آمریکایی‌ها در دولت بایدن، نه در چند ماه پایانی دولت روحانی کاری برای احیای برجام کردند که مثلا به سود اصلاح‌طلبان و میانه‌روها تمام شود و نه حتی در دولت رئیسی ‌توانستند برجام را احیا کنند که به سود اصولگراها باشد و نهایتا به شرایط حال حاضر کشور رسیدیم که احتمال دارد دوباره دونالد ترامپ هفت ماه دیگر در انتخابات آمریکا پیروز شود.

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن