Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:44:45 GMT

سرقت در هرمزگان ، دستگیری سارقان در استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۲۷۶۱

سرقت در هرمزگان ، دستگیری سارقان در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات با ارزش بالا از منزلی در شهرستان رودان و متواری شدن سارق یا سارقان موضوع بصورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی رودان با بررسی نحوه وقوع سرقت ها و همچنین با کار گسترده اطلاعاتی پس از ماهها تلاش دو متهم غیر بومی و سابقه دار اهل لرستان که دارای شغل گچ کاری بودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و فنی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودان محل اختفاء متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز بودند در استان البرز شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و با همکاری پلیس آگاهی البرز در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر که در بازرسی از خودروی آنان آلات و ادوات ارتکاب جرم کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد : سارقان دستگیر شده به استان هرمزگان انتقال که پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به بزه انتسابی اعتراف کردند که پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند..

سردار جعفری از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست با هدف پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی منازل و استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف سرقت هرمزگان بندرعباس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران