Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:52:14 GMT

بازداشت رئیس و یک عضو شورا در نسیم‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۲۷۶۳

بازداشت رئیس و یک عضو شورا در نسیم‌شهر

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صادقی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلم تخلفات دو عضو شورای اسلامی نسیم‌شهر اظهار داشت: دادستانی بهارستان از چند وقت قبل بررسی و پیگیری خود را در مورد تخلفات دو عضو شورای نسیم‌شهر آغاز کرده بود اما با توجه به ضرورت بررسی‌های فنی و جمع آوری ادله نیاز به زمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توفیقات خوبی در پی بررسی پرونده تخلفات شوراهای نسیم‌شهر و عوامل پشت پرده و دلال‌ها به دست آمده است که ریشه فساد را با قاطعیت خشک خواهیم کرد.
دادستان عمومی و انقلاب بهارستان افزود: دو عضو متخلف شورا که فیلم آن در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده بود بازداشت و برای تحقیقات پرونده در مراجع قضائی حضور دارند.
وی تاکید کرد: دستگاه قضائی مبارزه با فساد را در اولویت نخست خود قرار داده است و با هیچ احدی در این حوزه مماشات نخواهد کرد، دستگیری‌های که طی سالهای اخیر در شهرداری نسیم شهر، اداره ثبت اسناد، اداره ورزش، فرمانداری بهارستان و… فقط گوشه‌ای از اقدامات دستگاه قضائی در راستای فساد ستیزی است.

کد خبر 5485729

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا صادقی بهارستان دستگیری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی خراسان رضوی آلودگی هوا گرد و غبار بسیج سازندگی عملیات بازی دراز احتکار مشهد صعود به بازی دراز نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته