Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی گفت: آنهایی که مشکل‌سازی می‌کنند دنبال اهداف خودشان هستند در حالی که باید این فوتبال را رها کنند و بگذارند فوتبال دست خود فوتبالی‌ها باشد

 

به گزارش طرفداری، رسول کربکندی در مورد وضعیت عجیب فدراسیون فوتبال و به حد نصاب نرسیدن جلسه هیئت رئیسه به دلیل غیبت مهرداد سراجی به تسنیم گفت:

متاسفانه اوضاع فوتبال اصلاً خوب نیست و در سالی که قرار است به جام جهانی برویم و در شرایطی که راحت‌ترین صعود را داشتیم به جای اینکه همه ارکان کشور دست به دست هم دنبال آماده سازی مناسب برای تیم ملی باشند همه چیز در جنگ قدرت خلاصه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سال‌های دور تیم ملی افزود:

هیچ چیز مهمتر از این نیست که تیم ملی حضوری پرتوان در جام جهانی 2022 قطر داشته باشد اما اخباری که از فدراسیون به گوش می‌رسد امیدوارکننده نیست. چند وقت پیش از من سؤال شد چه بازی‌های تدارکاتی مناسب تیم ملی است؛ من در جواب گفتم قبل از اینکه دنبال بازی‌های تدارکاتی باشیم باید اصل قضیه یعنی ساختار فدراسیون درست شود.

کربکندی گفت:

وقتی حال فدراسیون فوتبال خوب باشد در مرحله بعدی باید وزارت امور خارجه و وزارت ورزش به فدراسیون کمک کنند تا در بحث بازی‌های تدارکاتی بتوانیم انتخاب‌های خوبی داشته باشیم. فعلاً که حال فدراسیون فوتبال با این هیئت رئیسه خوب نیست. وقتی در مجمعی رأی بالا به کسی داده می‌شود و بعد هیئت رئیسه به این نتیجه می‌رسد که رئیس فدراسیون را عزل کند یعنی اتفاقات خوشایندی رخ نداده است.

او تصریح کرد:

یادم است قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی 1978 آرژانتین تیم ملی با یوگسلاوی در تهران بازی کرد و سپس با فرانسه دیدار و در تورنمنتی در فرانسه هم شرکت کردیم. بعضی از مدیران فوتبالی ما به جای اینکه واقعاً به فکر منافع ملی باشند به فکر منافع شخصی خودشان و اهدافی که در سر دارند، هستند. مدام عده‌ای می‌خواهند نظرات شخصی خود را تحمیل کنند و با این کار با احساسات میلیون‌ها هوادار فوتبال بازی می‌کنند.

کربکندی یادآور شد:

اگر تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگیرد، هم مردم سرخورده می‌شوند و هم آبروی فوتبال‌مان می‌رود. این وضعیت ادامه پیدا کند سر فوتبال بی‌کلاه می ماند. زمانی می‌گفتیم اگر در فوتبال جرم و خلافی انجام شود فدراسیون فوتبال باید به آن رسیدگی کند اما اکنون که خود فدراسیون دچار مشکل شده باید بگوییم چه کسی باید این موارد را رسیدگی کند؟ با این کارها و عدم رسمیت پیدا کردن هیئت رئیسه در حال پالس دادن به فیفا هستیم. فوتبال نباید دست کسانی باشد که می‌خواهند دعوای سیاسی یا قدرت انجام دهند.

کارشناس فوتبال گفت:

توصیه من به افرادی که می‌گویند پای فوتبال ایستاده‌اند اما باعث ایجاد مشکلاتی می‌شوند این است که دست از سر فوتبال بردارند و بگذارند که فوتبال کار خودش را انجام دهد تا به جای بی‌آبرویی، آبروداری کنیم. آنهایی که این طور مشکل‌سازی می‌کنند دنبال پست و اهداف خودشان هستند و در حالی که باید این فوتبال را رها کنند و بگذارند فوتبال دست خود فوتبالی‌ها باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی