Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@22:01:30 GMT

شهدای روحانی در راه حق مجاهده و فداکاری کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۰۷۳

شهدای روحانی در راه حق مجاهده و فداکاری کردند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در کنگره شهدای روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ سابق در این شهر برگزار شد، با قدردانی از زحمات سپاه و همه مسئولان بابت برگزاری این مراسم باشکوه اظهار داشت: 4500شهید روحانی جانشان را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جامعه روحانیت استان کردستان خودشان نیز خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بستگانشان در راه انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به آیه 10 و 11 سوره صف خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه‌ها قرآن فرموده «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّكُمْ عَلَىٰ تِجَارَةٍ تُنْجِیكُمْ مِنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ، تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنْفُسِكُمْ ذَٰلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ؛» ای اهل ایمان، آیا شما را به تجارتی سودمند که شما را از عذاب دردناک آخرت نجات بخشد دلالت کنم؟، به خدا و رسول او ایمان آورید و به مال و جان در راه خدا جهاد کنید، که این کار از هر تجارت اگر دانا باشید برای شما بهتر است.

وی با بیان اینکه روحانیون تجلی ایمان به خدا هستند، افزود: مجاهده، ایثار و شهادت‌طلبی از جمله ویژگی‌های بارز روحانیون دینی بوده که با نفس و مال خود در راه حق جهاد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه روحانیون به خاطر سرزنش سرزنش‌کنندگان از عرصه بیرون نروند، تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد افکار نادرست به جامعه القا کرده و اگر یک روحانی در دفاع از اسلام و انقلاب موضع شایسته‌ای می‌گیرد، عده‌ای تقبیح و تخریبش می‌کنند در حالی‌که افرادهایی از مال حرام بر علیه کشور استفاده می‌کنند، آنان را مزدور نمی‌دانند!

وی با ذکر اینکه بهشت پیش‌روی روحانیون و نصرت الهی شامل حال آنان خواهد شد، عنوان کرد: امیدوارم که همواره در پناه حق و بهترین‌ها نصیب این قشر زحمت‌کش و مظلوم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال برکاتش را بر سر این ملت افزوده و توفیق خدمتگزاری به مردم را شامل حال همه مسئولان گرداند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: علمای کردستان حجت الاسلام پورذهبی شهدای کردستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه