Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نسل جوان را به واسطه جهاد تبیین باید از حماسه‌های انقلاب آگاه کرد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  ارا‌ک،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دومین اجلاسیه 110 شهید طلاب و روحانی استان مرکزی با اشاره به احیای فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از وابستگی به بیگانگان نجات می‌دهد و ملت را از توطئه‌های دشمنان در امان نگاه می‌دارد بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری و مهم است، فرهنگ ایثار و شهادت راه عزت، سعادت و سربلندی ملت است و باید تا ظهور حضرت مهدی(عج) همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران امانت بزرگ ایثار و شهادت را در طول سال‌های گذشته حفظ و از آن به خوبی صیانت کرده‌اند و در ادامه مسیر باید امانت ایثار و جهاد که میراث ارزشمند شهداست به خوبی حفظ شود زیرا رمز موفقیت ملت ایران حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است همواره باب جهاد و شهادت در جامعه زنده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه مسیر شهدا از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و استان مرکزی استان جهاد، شهادت و استان امامان انقلاب اسلامی است و برگزاری مراسم‌ها در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مایه امید و دلگرمی است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: فرزندان امام خمینی(ره) با روحیه ایثار، شهادت و جهاد در عرصه‌های مختلف حماسه‌های بزرگی آفریدند، به برکت شهید سلیمانی‌ها و حججی‌ها نام انقلاب اسلامی و ایران عزیز همواره در تاریخ و عرصه‌های مختلف ماندگار شده‌ است. 

کنگره بزرگداشت شهدای روحانیت استان سمنان در شاهرود برگزار می‌شودامام جمعه زاهدان: هدایت جامعه بشری بر عهده جامعه روحانیت استآیت‌الله مهدوی: دشمن با حمله به روحانیت به دنبال ایجاد تفرقه است

وی ادامه داد: اصل انقلاب و دستاوردهای بزرگ انقلاب در حوزه‌های مختلف را با مسائل حاشیه‌ای نباید زیر سوال برد بنابراین نباید به حواشی دامن زد باید آرامش و امنیت در جامعه همواره حفظ و برقرار باشد به واسطه جهاد تبیین باید نسل جوان را از حماسه‌های انقلاب آگاه کرد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: به برکت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی و وجود 7100 شهید استان مرکزی فضای استان در طی سال‌های گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته شده و برکات بسیاری برای مردم داشته، زحمات همه عزیزان در زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا قابل تقدیر است. 

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: جامعه روحانیت همواره در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی افتخار آفرین و حماسه‌ساز بوده و تقدیم چهار هزار شهید روحانی در کشور و بیش از 110 شهید روحانی در استان مرکزی نشان از پیش‌قراولی و پیشتازی روحانیون در دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در بحران‌هایی مانند سیل، زلزله و کرونا حماسه‌های بزرگی را آفریدند این برنامه‌ها فرصتی مناسب برای تبیین نقش مهم و اثرگذار جامعه روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی جامعه روحانیت استان مرکزی نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری