Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد صاحب ناسی از مجمع فرهنگیان استان زنجان در دیدار فعالان سیاسی با استاندار زنجان با انتقاد به صحبت‌های انجام شده برای یکسان سازی قدرت اظهار کرد: یادمان باشد که تعالی با حضور منتقد روی خواهد داد و این انتقادات هستند که برنامه‌ها را منتج به کمال می‌کنند.

نماینده مجمع فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه در دولت‌های قبلی برای ورود به استانداری همواره مشکلاتی وجود داشته است، گفت: امیدوارم گیت‌های امنیتی گذشته بازگردانده نشوند و اعضای کانون‌های صنفی بتوانند برای پیگیری امور خود به مسؤولان دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بحران آب در استان اشاره و تصریح کرد: برداشت آب در استان به صورت بی‌رویه انجام می‌شود و هر وقت اعتراض به این موضوع انجام می‌شود موضوع مجوز مطرح می‌شود سوال من این است چرا هر مجوزی نیاز به تمدید دارد ولی این تمدید مشمول برداشت آب نمی‌شود و به نظر می‌رسد این اقدامات نیاز به بازنگری دارد.

 

مدیران غیرهمسو، دولت روحانی را هم زمین‌گیر کردند

همچنین اصغر نجاری، دبیر خانه کارگر استان زنجان با بیان اینکه بازماندگان دولت قبلی پاشنه آشیل دولت روحانی بودند، خطاب به استاندار گفت: شما به عنوان یکی از فرهیختگان این شهر مدیرانی را که اعتقادی به دولت رئیسی ندارند کنار بگذارید، چرا که این افراد با چسبیدن به صندلی خود این دولت را هم به مانند دولت قبلی زمین‌گیر خواهند کرد.

دبیر خانه کارگر استان زنجان با بیان اینکه خیلی از افراد در تمجید و تعریف از دولت و مسؤولان بسیار وفادارتر از خود مسؤولان عمل می‌کنند، ادامه داد: مواظب متملقان برای حفظ صندلی خود باشید و از افراد شایسته جریان اصولگرایی برای سمت‌ها استفاده کنید.

امجد باقری از حزب تحول خواه همت نیز با بیان اینکه این حزب پنج دفتر فعال در شهرستان‌ها دارد، اظهار کرد: مطالب عنوان شده مطلوب است و به نظر می‌رسد مشکلات کشور ما آنقدر زیاد است که همه باید برای حل آن دست به دست هم دهیم.

وی به برگزاری همایش‌های ۶ ماهه توسط حزب همت اشاره کرد و گفت: این حزب برنامه‌های خود را منطبق بر برنامه پیش می‌برد.

وی مشکلات آب که منجر به بحران در استان شده را یادآور شد و تصریح کرد: پر واضح است که آب کشاورزی و حتی شرب نداریم بنابراین باید فکری برای حوزه آب و محیط زیست شود که حل مشکلات این حوزه نیاز به تامین اعتبارات قابل توجه دارد.

باقری با تاکید بر مهم بودن اشتغال صنایع گفت: ولی آنچه که مهم است این است که باید برای استقرار صنایع که نیاز به آب کم دارند و دوست‌دار محیط زیست هستند هم اقدام شود.

دوست داشتم رئیسی در انتخابات رای بیاورد

رسول بیات، نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان نیز با بیان اینکه خداوند انسان‌ها را با افکار و اندیشه‌های متفاوت آفریده است، اظهار کرد: خود خدا می‌داند که انسان‌ها نمی‌توانند هم شکل هم باشند از این رو به انسان‌هایی که در تلاش برای یکسان سازی جامعه هستند تذکر داد که در اشتباه هستند.

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان فلسفه سیاسی اسلام را منطبق با اخلاق سیاسی و سعادت گرایانه دانست و افزود: این تعادل گرایی در امور دنیای اخروی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد یکسان سازی قدرت در سطح کشور هستیم و همه قوا یک دست شده‌اند، تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون هیچ وقت قدرت در کشور به این صورت یکدست نبوده است از این رو این یکدستی در استان هم وجود دارد.

بیات خطاب به استاندار زنجان، وی را یکی از نیروهای عزیز استان دانست و گفت: ما بنا داریم در خانه احزاب کار کنیم منتهی برنامه‌های تدوین شده نیاز به تصویب در خانه احزاب دارد که بعد از تصویب شدن عملیاتی خواهد شد.

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان با تاکید بر اینکه فعالیت سیاسی در ایران خود به خود هزینه‌بر است، ابراز امیدواری کرد، این فعالیت هزینه‌های مضاعف به فعالین سیاسی در استان تحمیل نکند.

وی با بیان اینکه فعالان سیاسی اصلاح طلبی به هیچ وجه اعتقاد ندارند که دوستان اصلاح طلب در لیست در پست‌های مدیریتی قرار گیرند، ادامه داد: به شخصه اعتقاد دارم یکدستی دولت باید حفظ شود.

بیات با بیان اینکه دوست داشته است رئیسی رای آورده و رئیس جمهور شود تا شاید مشکلات حل شود، گفت: همه ما به نظام و ولایت فقیه و انقلاب اعتقاد داریم.

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان با تاکید بر اینکه رقابت با فعالان سیاسی را در عین رفاقت انجام می‌دهد، ادامه داد: در واقع فاصله ما با رقبا آنقدر نیست شاید به اندازه تار مو هم نباشد و اگر در گذشته هم اصلاح طلبان یا اعتدال گرایان در صدد ایجاد فاصله بودند اشتباه کردند و حرف من این است که نباید مخالفان سیاسی را حذف کرد.

وی با تکرار اینکه هیچ مدیر اعتدال گرایی و یا اصلاح طلبی انتظار قرار گرفتن در پست مدیریتی را ندارد، افزود: یادمان باشد انقلاب ما وارد دهه پنجم شده و دیگر کم تجربه محسوب نمی‌شود بنابراین باید بتوانیم برای کشور کار کنیم.

بیات بار دیگر استاندار را فرزند فرهیخته زنجان دانست و گفت: شما تلاش کنید که صدای سیاسی خاموش نشود و خاموش شدن صدای سیاسی به هیچ وجه افتخار نیست، چرا که سکوت فعالین سیاسی نه تنها افتخار نیست، بلکه نوعی خطر است.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: سیاست دیدار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....