Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:22:37 GMT

میزبانی پرسپولیس از سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۲۹۸

میزبانی پرسپولیس از سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در دیدار آینده خود برابر سپاهان با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باید خارج از تهران و ورزشگاه خانگی خود میزبانی را انجام دهد و اکنون از سوی باشگاه پرسپولیس، شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام این شهر به عنوان میزبان این مسابقه به سازمان لیگ فوتبال ایران معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این مسابقه با توجه به حکم کمیته انضباطی منعی برای حضور تماشاگران دو تیم طبق سهمیه مشخص برای میزبان و میهمان وجود نخواهد داشت. این مسابقه طبق برنامه اعلامی روز شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5485792

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مهدی طارمی کشتی فرنگی بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تیم فوتبال پیکان تهران لیگ دسته اول فوتبال فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش فارس، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

ساعت۱۳ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان  به دلیل پرواز دیر هنگام این تیم به تهران به نشست خبری نمی رسد.

مسابقه دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر