Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:28:10 GMT

الکساندر لاکازت، اولویت لیون برای تقویت خط حمله

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۳۰۶

لیون برای تقویت خط حمله خود الکساندر لاکازت و بریل امبولو را زیر نظر دارد.

الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال که در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود، اولویت خط حمله لیون است.

طرفداری | به گزارش اکیپ، لیون برای تقویت خط حمله خود در تابستان، الکساندر لاکازت و بریل امبولو را زیر نظر دارد. الکساندر لاکازت در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود اما غیبت احتمالی لیون در رقابت های اروپایی فصل آینده، شرایط بازگشت این مهاجم به خط حمله باشگاه فرانسوی را پیچیده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه بریل امبولو، مهاجم مونشن گلادباخ گزینه ب لیون در صورت عدم جذب الکساندر لاکازت است. لیون ده روز پیش با نمایندگان بریل امبولو برای انتقال احتمالی در تابستان مذاکره کرده است. قرارداد مهاجم سوئیسی با مونشن گلادباخ در تابستان 2023 به پایان می رسد و این مهاجم 25 ساله می تواند در انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو راهی لیون شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکساندر لاکازت بریل امبولو خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا