Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:12:15 GMT

روحانیون در تبیین اهداف هدفمندی یارانه ها دولت را یاری کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۴۳۰

روحانیون در تبیین اهداف هدفمندی یارانه ها دولت را یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد با اشاره به اینکه دولت در این مقطع زمانی به این جمع بندی رسیده است که باید طرح هدفمندی یارانه برای بخشی از اقلام در کشور اجرا شود، اظهار داشت: امروز نیاز اصلی مردم اقناع سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و مزیت‌های اجرای این طرح برای دولت و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: تک تک ما در شرایط فعلی وظیفه داریم در بحث آگاه ساز ی و پاسخ به شبهاتی که در این حوزه وجود دارد جهاد تبیین را در پیش گرفته و اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بخشی از واکنش‌ها در جامعه را به عدم آگاهی و اطلاعات کافی نسبت به طرح نسبت داد و افزود: در این راستا می‌توانیم با ارائه ضرورت اجرای این طرح و تأثیراتی که در بحث اجرای عدالت و جلوگیری از فساد و قاچاق کالاهای استراتژیک نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنیم.

وی شرایط فعلی را بسیار حساس قلمداد کرد و بیان داشت: امروز بیش از گذشته دولت نیاز به حمایت همراهان خود به ویژه روحانیون و طلاب برای فرهنگ سازی در بین مردم دارد.

کد خبر 5485808

منبع: مهر

کلیدواژه: علما و روحانیون ایلام استانداری ایلام بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی خراسان رضوی آلودگی هوا گرد و غبار بسیج سازندگی عملیات بازی دراز احتکار مشهد صعود به بازی دراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد