Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح انتقال پادگان ارتش در این شورا خبر داد و گفت: این نخستین پادگانی است که تلاش‌ها و توافقات در استان، منجر به جابه جایی آن می‌شود

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، فرزانه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح انتقال پادگان ارتش در مشهد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادق مالواجرد گفت: این نخستین پادگانی است که تلاش‌ها و توافقات در استان، منجر به جابه جایی آن می‌شود و برای رسیدن به این هدف از همه طرفین تشکر می‌کنم.

 

همچنین در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر مشهد، تفاهم نامه مشترک شهرداری، آستان قدس رضوی و ارتش درباره این پادگان و اراضی آبشار ۲ به تصویب رسید.

 

در ماده واحده این مصوبه اعلام شده که به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود در راستای تعیین تکلیف اراضی موسوم به پادگان لشکر ۷۷ و آبشار ۲ نسبت به اجرای صورت جلسات مذکور اقدام کند.

 

بحث درباره تغییر محل پادگان ارتش و افزودن اراضی آن به معابر شهری، فضا‌های عمومی، دولتی و خصوصی و برای استفاده عموم، از ۱۴ سال قبل شروع شده بود و همان زمان با نهاد‌هایی مانند آستان قدس، ارتش و شهرداری به توافق مشترک نرسیده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

اراضی پادگان ارتش مشهد قرار است به چه کاربری تبدیل شود؟ / مسئولان شهری و استانی هنوز جزئیات را به مردم نگفته‌اند بازگشایی پادگان ارتش به نفع مردم / ۷۰ درصد از اعتبار سفر استانی دولت به مشهد اختصاص یافت طرح تدوین شده برای پادگان ارتش مشهد پس از تأیید شورای عالی شهرسازی و معماری منتشر می‌شود

 

با دستور حجت الاسلام اژه ای، رئیس قوه قضاییه به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حل و فصل این پرونده در دستور کار مجدد قرار گرفت و در اوایل اردیبهشت امسال، طرح انتقال پادگان و افزودن اراضی به استفاده عمومی، در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسیده بود.

 

با تأیید شورای عالی شهرسازی و معماری، اکنون طرح این محدوده قابل انتشار است. استانداری خراسان رضوی گفته که طرح را به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اراضی پادگان مشهد استانداری خراسان رضوی شورای شهر مشهد انتقال پادگان ارتش طرح انتقال پادگان پادگان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مهدی قلندری گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.
وی تاکید کرد: همه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز