Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:16:55 GMT

ترکیب تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۶۴۲

ترکیب تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس مشخص شد

گروه استان‌ها ـ ترکیب تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس برای رویارویی در هفته بیست و ششم لیگ برتر اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ذوب‌آهن در این مسابقه با ترکیب حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باقرپسند، محمد خدابنده‌لو، سینا اسدبیگی و سجاد آشوری به میدان می‌رود.

مطهری: در بازی با پیکان نشان دادیم شخصیت خریدنی نیست/ ذوب‌آهن به نسبت قبل فرق کرده استجلسه نهایی درویش با ترابی و سرلک بعد از بازی با ذوب‌آهنذوب‌آهن و پرسپولیس از نگاه آمار و ارقام؛ بازگشت هواداران به فولادشهر

 

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف  نیز اسامی 11 بازیکن ترکیب تیم پرسپولیس در دیدار امروز است.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری است.

انتهای پیام/170/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل گل‌‌گهر سیرجان مشخص کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به بازی قبل به میدان خواهد رفت.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس‌آذر درون دروازه قرار گرفت و خط دفاع این تیم را هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی و محسن طرحانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک پوریا سرآبادانی کاپیتان موفق این تیم حضور دارد و در کنار او صادق آلبوصبیح و علی آزادامنش حضور خواهند داشت، در جناحین تیم شمس‌آذر محمد پاپی و امیرمحمد نسایی حضور خواهند داشت.

تک مهاجم این تیم که در بازی قبل مقابل پیکان هم نمایش خوبی داشت فرار امام‌علی است و در این مسابقه هم امید اول گلزنی این تیم خواهد بود.

ترکیب شمس‌آذر به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی