Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:54:24 GMT

وقتی شهرداری سی‌سخت اندازه ۲۲ سال اعتبار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۶۵۳

وقتی شهرداری سی‌سخت اندازه ۲۲ سال اعتبار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی شهابی‌فر در نشست شورای بحران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران همه چیز را به کمبود اعتبارات ربط می‌دهند، گفت: اعتبارات نقد و اسناد خزانه استان در سال ۹۹، مبلغ ۴۷۷ میلیارد تومان است که این رقم سال گذشته با سه برابر افزایش به ۱۳۰۰ میلیارد تومان رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زلزله برای شهر سی‌سخت یک نعمت بود، افزود: اعتباری که به شهرداری سی‌سخت داده شد معادل ۲۲ سال است، همچنین اعتباری که از سال ۷۲ تاکنون که آبفا تشکیل شده را ‌مقایسه کنید، ۳۰۰ میلیارد تومان نقد به آبفا اختصاص داده شد که ۴۰ میلیارد آن برای اصلاح شبکه یاسوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته و به دستور معاون عمرانی استاندار یک میلیارد نقد برای مقابله با آتش‌سوزی به منابع طبیعی و محیط زیست داده شد، گفت: ۶ سالن بحران در سال گذشته کلنگ‌زنی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات نقد ۱۵ درصد و توازن ۲۵ درصد
بوده است، گفت: در حال حاضر که مشکل کمبود اعتبار وجود ندارد چرا جذب نمی‌کنید تا پایان اردیبهشت گزارش می‌دهیم که دستگاه‌ها چه میزان اعتبار  جذب کرده‌اند، اگر یک ریال برگشت بخورد ظلم به مردم و استان است .
 
وی بیان کرد: آتش سوزی‌ها به زودی شروع می شود نباید تنها معطوف به اعتبارات باشیم بلکه باید از ظرفیت داخلی استفاده کنیم، منابع طبیعی ۶۷ نیرو،  محیط زیست ۳۰ محیط بان،  راهداری ۱۶۰ راهدار و سایر دستگاه‌ها هم نیروهایی دارند که نزدیک ۵۰۰ نیروی شاغل در طرح داریم که باید وارد میدان عملیات شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خاطر نشان کرد: کسانی برای مواقعی بحرانی جذب کردیم که در آتش‌سوزی‌ها به کمک بیایند اما اگر قرار است پشت میز بنشینند و در طرح حضور نداشته باشند طبق قانون اخراج خواهیم کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد زلزله سی سخت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است