Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:26:52 GMT

چهارمین عرضه اولیه بازار سرمایه هفته آینده انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۷۵۴

چهارمین عرضه اولیه بازار سرمایه هفته آینده انجام می‌شود

تعداد ۱۲۰ میلیون سهم معادل ۵ درصد سهام شرکت داروسازی دانا دوشنبه هفته بعد، با نماد معاملاتی "ددانا" در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش مشرق، تعداد ۱۲۰میلیون سهم شرکت داروسازی دانا معادل ۵درصد سهام این شرکت، دوشنبه هفته آینده (۲۶اردیبهشت) به‌عنوان چهارمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "ددانا" در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه مشخص شد

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۳۰۰۸تا ۲۸۱۲۱ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۲۰۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بورس توان شکستن مقاومت پیش رو را دارد؟

همچنین متعهدین این عرضه شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو، شرکت جابر ابن حیان، شرکت داروسازی اسوه و شرکت صنعتی کیمیدارو، مشاور عرضه شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، متعهد خرید شرکت تامین سرمایه نوین و بازارگردان صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی هستند.

شایان ذکر است داروسازی دانا ۲۳ اردیبهشت سال ۶۹ بصورت سهامی خاص و با نام داروسازی زکریای تبریز تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تبریز به ثبت رسید و متعاقباً از ۱۳ تیر سال ۷۷ شروع به بهره برداری کرد.در سال ۸۱ خط تولید کپسول سخت، سال ۸۷ خط تولید کپسول نرم و سوسپانسیون، سال ۸۸ خط تولید قرص و سال ۹۶ خط تولید شیشه ویال راه اندازی شده که هر یک از خطوط در سال بهره برداری با ظرفیت اسمی شروع به کار کردند.

سرمایه شرکت با ۸۲۲ نفر نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۳۰ میلیون تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده است. شرکت های سرمایه گذاری دارویی تامین با ۴۳.۶ درصد، سرمایه گذاری شفادارو با ۲۹ درصد، داروسازی جابربن حیان با ۱۸.۵ درصد، داروسازی اسوه با ۴.۱ درصد و کیمیدارو با ۳ درصد در ترکیب سهامداری حضور دارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فرابورس بازار سرمایه بورس تهران بورس بازار بورس اخبار بورس ایران فرابورس ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سرمایه گذاری خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو

حسین بهرامی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نمایشگاه اکسپو با بیان اینکه ۸۰ هزار هکتار از اراضی شیب‌دار در چهارمحال و بختیاری مستعد کشت و توسعه باغات بادام است، گفت: توسعه باغات بادام، افزایش اشتغال، صادرات و فرآوری بادام را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در زمینه صادرات کالا و زنجیره ارزش راهبردی تشکیل شده است، افزود: دو محصول بادام و ماهیان سردآبی زنجیره ارزش راهبردی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه به سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود. 

بهرامی با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار باغ بادام در استان وجود دارد، ادامه داد: ارزش این محصول در چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۰ همت است که بیش از ۱۰ هزار نفر در استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول در این حوزه مشغول به‌کار هستند. 

بیشتر بخوانید

افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه صادرات محصول بادام چهارمحال و بختیاری آشکار است، افزود: در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ تن بادام با ارزش حدود ۱۸ میلیون دلار از این استان صادر شد که عمدتا صادرات این محصول، بدون پوست بود. 

بهرامی با بیان اینکه این استان ظرفیت بالایی برای تولید ماهیان سردآبی دارد، بیان کرد: از ۵۰۰ مزرعه فعال شیلات ماهی در سال ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری، بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن تولید انجام شد. 

وی با بیان اینکه ۲۲ کارخانه تولید خوراک آبزیان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: سالیانه ظرفیت تولید ۳۷۰ هزار تن از این محصول و ۱۵ هزار تن بسته‌بندی ماهی در استان وجود دارد.

بهرامی ادامه داد: ارزش ریالی صادرات ماهی، تخم ماهی قزل‌آلا و خوراک آبزیان از چهارمحال و بختیاری پارسال ۱۹ میلیون دلار بود.

نمایشگاه ایران اکسپو از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود