Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:36:19 GMT

سومین جشنواره سراسری اسوه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۸۴۵

سومین جشنواره سراسری اسوه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابااحمدی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات طی گفت‌وگویی اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری اسوه به منظور تجلیل از رده‌های برتر بسیج سراسر کشور ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور تبادل ابتکارات و تجربیات موفق و به عبارتی الگوسازی و الگودهی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج می‌باشد و در یک رقابت سالم و سازنده پایگاه‌ها و رده‌های موفق شناسایی و مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: جشنواره اخیر که مربوط به عملکرد سال ۹۹ پایگاه‌های مقاومت بسیج است از ۱۰۳۸ فرمانده و مدیر موفق در سطوح مختلف سازمانی از سطح سپاه استان تا ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت تجلیل خواهد شد که نتیجه حضور تعداد ۸۰۹ پایگاه مقاومت از ۶۴۹ حوزه مقاومت و ۳۷۶ ناحیه مقاومت بسیج سراسر کشور در نمایشگاه‌های استانی اسوه است که در سال گذشته در مراکز استان‌ها عملکرد یکساله خود را در معرض نمایش گذاشته بودند و متعاقب ارزیابی‌های صورت گرفته، این رده‌ها واجد شرایط تجلیل و تشویق شناخته شدند.

گفتنی است؛ سومین جشنواره سراسری اسوه بنا بود در دهه فجر انقلاب اسلامی سال گذشته برگزار شود که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره سراسری اسوه رده های برتر بسیج رده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی هشتم اردیبهشت ماه، در جلسه قرارگاه استانی مساجد استان لرستان، که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ما هر آنچه که داریم از وجود پر خیر و برکت مساجد است، ما باید بتوانیم خدمات مسجد را خوب جلوه دهیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی یک سری تشکیلات مانند پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، در کنار احداث و توسعه مساجد تشکیل شد که بسیار ضروری است و باعث شده به غیر از شرکت در نماز جماعت، جوانان و نوجوانان به واسطه برنامه‌های متنوع به مسجد سوق پیدا کنند.

شاهرخی بیان کرد: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد، در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم و حضور مستمر روحانیان و بسیجیان در محلات، تشکلاتی همچون ستاد تسهیلگری تشکیل شد که توفیقات خوبی در این راستا نصیب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مجموعه امور مساجد استان نیز با صبر و حوصله اقدامات خوبی انجام داده، برنامه‌ها و مصوبات ارزشمندی را در راستای توانمندسازی ارکان مسجد عملیاتی کرده که تشکیل این ستاد و کارگروه دنباله همین موضوع است.

وی تأکید کرد: قرارگاه‌های مساجد باید باعث شود که روز به روز شاهد تغییر و تحول در سطح محلات و جامعه باشیم و انتظار است که با برگزاری چنین جلساتی، ظرفیت‌های استان در جهت رونق امور مساجد ارزیابی و آن‌ها را به کار بگیریم.

شاهرخی افزود: ما جوانان و نوجوانانی داریم که از بابت انقلابی‌گری و عقیدتی و کار جهادی از نسل گذشته اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، در اختیار قرار دادن خدمات آموزشی، پژوهشی، تفریحی و سرگرمی از سوی سازمان‌ها، نهادها و ادارات مختلف به جد باید پیگیری شود، از آنجایی که این قشر از جامعه منبعی برای درآمد ندارند و مشتاقانه برای اوقات فراغت و کارهای فرهنگی مساجد مراجعه می‌کنند، باید این خدمات در اختیار آنان قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل