Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام صادق شهرستان آبیک گفت: رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی با حضور ۱۰۰ گروه جهادی در آبیک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛  سرهنگ مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک روز دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان آبیک با اشاره به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت اظهار داشت:گروه‌های جهادی امروز در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار مؤثر وبزرگی انجام داده اند که بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور پررنگ و مؤثری دارند و بسیجیان با اقدامات عملی خود توطئه‌های دشمن را در راستای تخریب سپاه خنثی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام صادق تصریح کرد:بسیج سازندگی به عنوان نیروی سازماندهی شده در قالب گروه های جهادی، آمادگی انجام خدمات رسانی و رفع محرومیت در سطح شهرستان را دارد و برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان آبیک آمادگی دارد. 

این مسئول از اجرای ۳۰ عنوان برنامه در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: در این هفته برنامه های مختلفی از جمله باز سازی ۵ باب منزل محرومان، ترمیم حمام و سرویس بهداشتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، مشاوره کشاورزی، خانواده و حقوقی، برپایی میز خدمت در محله فردوس انجام می شود..

صادق‌پور از اعطای ۵۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر خبر داد و اضافه کرد:. در ۲۱ مرحله رزمایش کمک مومنانه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال تهیه و بین محرومان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق شهرستان آبیک گفت: امروز شجره بسیج جهادی بارور شده و در همه عرصه ها نقش ایفا می کند و این فعالیت های ارزنده همه دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان را خنثی کرده است.

ئی تصریح کرد: کمک به نیازمندان و محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی از مهمترین رسالتهای گروه های جهادی است که با حمایت همه جانبه مردم و مسولان محقق می شود..

 اجرای رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در آبیک

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبیک گروه های جهادی شهرستان آبیک امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است