Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:38:22 GMT

کارت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۹۰۷

کارت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شده است.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد کنترل مدارک ارسال شده در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و پس از آن در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که کارت آزمون را دریافت می کنند موظف هستند فرم خوداظهاری کرونا را نیز تکمیل کنند.

آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک خود را به طور کامل ارسال نکرده‌اند لازم است تا امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و بیش از ۱۲ هزار نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود آزمون دستیاری دوره چهل و نهم در ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود اما همچنان برخی از داوطلبان معترض عدم اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون هستند.

کد خبر 5485853

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی شورای صنفی دانشجویی آزمون دستیاری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت علوم دیپلماسی علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوابگاه دانشجویی چهل و نهمین دوره آزمون آزمون دستیاری آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت