Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت؛ چهره‌ای نزدیک به وحید جلیلی قائم مقام فرهنگی و دبیر ستاد تحول صداوسیما که جهت گیری‌های تازه را عیان‌تر می‌سازد.

به گزارش «تابناک»؛ محسن برمهانی که پیش از این به عنوان مدیرکل تأمین و رسانه‌ بین‌الملل صداوسیما فعالیت می‌کرد، با حکم پیمان جبلی، جایگزین حمید شاه آبادی در معاونت سیما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برمهانی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد تهیه کنندگی سازمان صداوسیماست و دبیری شورای فیلم و سریال سازمان صداوسیما، مسئولیت کمیته تأمین و پخش ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، عضویت در کمیته بازرگانی فیلم سینمایی سازمان صداوسیما، مسئولیت کمیته تأمین و پخش ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، عضویت در شورای ارزیابی برنامه های شبکه‌ پرس‌تی‌وی، مدیریت مرکز بین‌الملل هنر و رسانه سازمان اوج، عضویت در شورای برگزاری و سیاست‌گذاری کنفرانس افق نو در بیروت و... از جمله سوابق مدیریتی برمهانی است.

پیش از این حمید شاه‌آبادی از مهرماه 1399 تاکنون به عنوان معاون سیما در رسانه ملی مشغول به فعالیت بوده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 پیمان جبلی حمید شاه آبادی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 سازمان صداوسیما شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم