Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با حضور اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی و هیئت نظارت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با حضور اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی و هیئت نظارت امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با درخواست صدور مجوز نشریه «مرخز» به صاحب امتیازی انجمن علمی علوم دامی، «The Tempest»، به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی زبان انگلیسی و «فرد» به صاحب امتیازی سهیل آتش زر موافقت به عمل آمد.

همچنین با درخواست تغییرات نشریات «حسابداری وفناوری‌های نوین» به مدیر مسئولی مروارید افراز و «جوانه» به مدیر مسئولی علی جمالی موافقت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی انجمن علمی دانشگاه تهران کمیته ناظر بر نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟