Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان گفت: پیشنهاد خارجی دارم، اما قراردادم با سپاهان ۳ ساله است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حیدرپور، ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان در مورد تعویق بازی‌های آسیایی اظهار کرد: متاسفانه این مسابقات را از دست دادیم. ما قبل از حضور در جام جهانی، تورنمنت خلیج فارس و بازی‌های آسیایی را در پیش داشتیم که هر دو به سال آینده موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق، ضرر بزرگی برای هندبال است که امیدوارم با تدبیر فدراسیون و تشکیل اردوهای آماده‌سازی سپری شود. اگر لیگ زودتر آغاز شود به سود هندبال خواهد بود.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان در مورد سرمربی جدید تیم ملی گفت: او یکی از مربیان برتر جهان است که سابقه قهرمانی اروپا در کارنامه دارد. او کاملا به درد هندبال ایران می‌خورد و ما نیاز به چنین مربی داشتیم. بهترین فرصت برای هندبال ایراد مهیا شده تا سطح آن را ارتقا دهیم. هندبال ایران با این مربی، حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت.

وی درباره حضور تماشاگران در سالن بیان کرد:‌ خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران به سالن آمدند و من هم دست تک‌تک آنها را می‌بوسم که از اصفهان برای حمایت ما آمده بودند.

بازیکن سپاهان درباره برنامه خود برای فصل آینده گفت:‌ پیشنهاد خارجی دارم ولی قراردادم با سپاهان، 3 ساله است. باید دید پس از استراحت یک ماهه‌ای که در پیش داریم چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد