Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «نادر نوروزی» در نشست با اعضای شورای شهر کرمانشاه افزود: هم اکنون طرح جدید شهربازی در حال تدوین است تا بتوانیم با حضور یک پیمانکار قوی آن را پیش ببریم.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار شهری گفت: مشاور برای این پروژه گرفته شده و در جلسه وزارت کشور با مدیرکل ترافیک شهرداری ها به توافق رسیده ایم که تمرکز بر تکمیل تونل این پروژه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمانشاه افزود: باتوجه به پیشنهادات مطرح شده پس از تصویب در شورای عالی ترافیک سرعت کار پروژه افزایش یافته و مردم کرمانشاه می توانند سریعتر از این پروژه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون مطالعات فنی پروژه در حال انجام است و نتایج آن بعد از تصویب مراجع قانونی عرضه می شود و برای طرح به وزارت کشور و شورای عالی ترافیک ارایه خواهد شد.

نوروزی در خصوص پروژه پیاده راه مدرس نیز با تاکید بر اجرایی شدن آن گفت: این پروژه منتفی نیست و به طور قطع آن را دنبال می کنیم، چرا که اثرات بسیاری در توریسم شهری، زیباسازی و رفاه هرچه بیشتر و رونق خرید دارد.

وی افزود: نکته مهمی که در اجرای این پروژه باید به آن توجه شود محل اجرای آن در خیابان مدرس، فازبندی و هدایت درست بار ترافیک است که در حال بررسی تمامی این موارد هستیم و هنوز نمی‌توانیم زمان دقیقی برای اجرای آن تعیین کنیم.

نوروزی گفت: در خصوص شهربازی فانفار هم سرمایه گذار پروژه را نیمه رها کرده و جلساتی با ایشان برگزار شد و در نهایت قرار شد این پیمانکار پروژه را ظرف چند ماه آینده راه اندازی کند.

شهردار کرمانشاه به پروژه تله کابین هم اشاره ای کرد و گفت: در زمینه اجرای این پروژه هم منتظر موافقت اصولی میراث فرهنگی هستیم و به محض دریافت آن کار پروژه از سر گرفته می‌شود و کارهای فنی پروژه ظرف نهایتا یک سال انجام می شود.

نوروزی به پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه هم اشاره کرد و افزود: این تقاطع بعد از تعطیلی ۱۲ ماهه چند هفته ای است شروع به کار کرده و کارهای آن به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه توسط قرارگاه خاتم (ص) در حال اجرایی شدن است و پیش از این قرار بود که ۲ مسیر روگذر داشته باشد که ۲ مسیر زیرگذر هم به آن اضافه کرده ایم تا یک تقاطع کامل و کاربردی را داشته باشیم.

شهردار کرمانشاه در ادامه ضمن تقدیر از اعضای شورا به مناسبت روز شوراها گفت: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر کرمانشاه هم افزایی خوبی با یکدیگر داشته و مانند یک تیم ۱۲ نفره برای مدیریت شهر تلاش می کنند.

وی افزود: تمامی لوایحی که به شورا داده می شود خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت اصول قانونی به تصویب می رسد که حاصل آن خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان است.

کلانشهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.  

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری کرمانشاه قطار ملی مترو کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرمانشاه قطار ملی مترو شورای شهر شهرداری کرمانشاه قطار ملی مترو کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد