Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@17:28:31 GMT

قیمت شیر فعلا گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۴۳۹۲

قیمت شیر فعلا گران نمی‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیداحمد مقدسی عنوان کرد: هر ساله با توجه به نرخ جهانی نهاده های دامی، نرخ تورم  و هزینه های تمام شده تولید قیمت شیرخام به عنوان پایه مواد لبنی مورد آنالیز قیمتی قرار می گیرد و با افزایش نرخ اندکی برای حمایت از تولید انجام می شود.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۷ درصدی قیمت شیر خشک

وی اظهار داشت: طبق موارد مذکور قیمت تمام شده هر کیلوگرم شیرخام با ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد چربی و بار میکروبی زیر ۱۰۰ هزار، ۹ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است. رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی را موجب ایجاد رانت برای برخی سودجویان دانست و تصریح‌کرد: در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش نهاده های دامی قیمت هر کیلوگرم شیرخام به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد که این رقم به وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد داده شده است.

وی گفت: با حذف ارز ترجیحی قیمت هر کیلوگرم نهاده دامی ذرت ۱۲ هزار تومان، جو ۱۲ هزار تومان، کنجاله سویا ۱۷ هزار تومان و سبوس ۶ هزار تومان می‌شود که رقم قابل توجهی است؛ بنابراین چاره ای جز افزایش قیمت شیرخام نیست. وی اضافه‌کرد: تا اجرای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط دولت قیمت شیرخام طبق نرخ فعلی عرضه می شود و در حال حاضر افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

مقدسی افزود: نهاده های مورد نیاز صنعت دامی کشور برای اردیبهشت ماه هنوز در سامانه بازارگاه بارگذاری نشده است که انتظار می رود  دولت برای حمایت از تولید نهاده های مورد نیاز این بخش را به موقع بارگذاری و تحویل دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1139826 برچسب‌ها تورم و گرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تورم و گرانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو

دریافت 529 KB

به گزارش همشهری آنلاین، پهپاد آمریکایی MQ-۹ ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.

لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد آمریکایی MQ-۹ در آسمان صعده در شمال این کشور را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 847364 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه دفاع - ارتش‌های جهان یمن

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد