Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، یک طرح بزرگ برای فرار زندانیان داعشی از زندان الکفل در استان بابل عراق کشف و خنثی شد.

بنابراین گزارش، این طرح قرار بود با حمایت طرف‌های بیگانه اجرا شده و موجبات فرار عناصر داعشی که اغلب به دلیل داشتن پرونده تروریستی به اعدام و حبس ابد محکوم شده‌اند را فراهم کند.

یک منبع عراقی در این باره بیان داشت که طی ۴۸ ساعت گذشته، بزرگترین نقشه فرار زندانیان محکوم به اعدام و حبس ابد به دلیل داشتن پرونده‌های تروریستی در زندان الکفل واقع در استان بابل خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقشه براین اساس طراحی شده بودکه تعدادی از زندانیان با نوشیدن فاضلاب، وضعیت سلامتی خود را به خطر اندازند تا به ناچار به بیمارستان انتقال یابند تا از این طریق امکان فرار آنها از بیمارستان مهیا شود.

بنابراین گزارش، برخی از زندانیان بر اثر عوارض شدید نوشیدن فاضلاب، جان خود را از دست داده و برخی دیگر دچار نارسایی کلیوی شده اند.

بنا بر اعلام این منبع عراقی، نقشه فرار زندانیان داعشی، یک نقشه با برنامه‌ریزی دقیق بوده که به نظر می‌رسد مدتها برای آن برنامه‌ریزی شده بود.

ماجرای این طرح ناکام مانده بسیار شبیه ماجرای فرار زندانیان از زندان ابوغریب در سال ۲۰۱۳ پیش از حمله داعش به عراق در تابستان ۲۰۱۴ بود.

اطلاعات اولیه تأیید شده نشان می‌دهد که این طرح از حمایت نهادهای بین المللی در سطح برنامه‌ریزی، پشتیبانی لجستیکی و مالی و همچنین آماده‌سازی خودروها و وسایل نقلیه برای فرار زندانیان برخوردار بوده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زندانیان داعشی زندان ابوغریب داعش فرار زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.   صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.   جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.   متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان