Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- هواداران تیم پرسپولیس به سمت دروازه‌بان ذوب‌آهن اشیائی را پرتاب کردند که برای لحظاتی موجب مصدومیت دروازه‌بان سبزپوشان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

نکته جالب توجه در این دیدار لیست این بازی بود که به جای نام پرسپولیس در لیست این دیدار نام تیم فجر در مقابل ذوب‌آهن درج شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم ذوب‌آهن به رسم میزبانی به سمت نیمکت حریف رفتند و به کادر تیم حریف خوش آمد گفتند.

حامد نورمحمدی، سلطانی مهر، سجاد عاشوری، خدابنده‌لو و خالقی‌فر بازیکنان سبزپوشی بودند که به رسم میزبانی به سمت نیمکت حریف رفتند.

یحیی گل محمدی که در این دیدار محروم است از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردان خود بود.

پیروزی یک گله ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در پایان نیمه نخستلیگ برتر فوتبال| شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل ذوب‌آهنبرد ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس به روند تیم کمک می‌کند/ ضربه تعطیلات لیگ به نماینده فوتبال اصفهان

 

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن هم که روز گذشته اعلام شد محروم است در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارد.

باقرپسند روی پاس ابراهیم‌زاده موفق به گلزنی شد و به سمت هواداران تیم‌شان رفت و با آن‌ها خوشحالی خودش را تقسیم کرد.

با توجه اینکه بیش از ظرفیت به هواداران تیم پرسپولیس جایگاه تعلق گرفت نزدیک به نیمی از ورزشگاه فولادشهر پر شد.

در دقیقه 13 و در حمله تیم پرسپولیس بازیکنان این تیم معتقد به خطای هند پنالتی در محوطه جریمه سبزپوشان بودند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین مسئله سبب واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به داور شد.

هواداران تیم پرسپولیس که پشت دروازه سبزپوشان قرار دارند به سمت دروازه‌بان ذوب‌آهن اشیائی را پرتاب کردند که سبب مصدومیت دروازه‌بان این تیم شد.

برخی هواداران تیم پرسپولیس در جایگاه هواداران تیم پرسپولیس نشسته‌اند و همین مسئله سبب برخی درگیری‌های لفظی میان هواداران دو تیم شد.

سعید آقایی مدافع تیم پرسپولیس در دقیقه 35 مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد.

انتهای پیام/ 168/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواداران تیم پرسپولیس دروازه بان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست