Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:05:19 GMT

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۴۷۱۸

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار یوسف اختری اودلو بعدازظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: گروه‌های جهادی سنگر سازان بی سنگر هستند که امروز هم‌مثل هشت سال دفاع مقدس پای کار انقلاب در جهت رفع محرومیت هستند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی افزود: عمق استراتژیک و فعالیت و خواستگاه گروه‌های جهادی عاشورایی است و خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف، فرهنگی، عمرانی، درمانی از جمله برنامه‌های این رزمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: مساجد ریشه و کانون معنویات و گروه‌های جهادی بوده و یکی از افتخارات گروه‌های جهادی حضور روحانیون در رأس این گروه‌ها است و از مسئولان انتظار می‌رود در کنار گروه‌های جهادی قرار گرفته و از آنان حمایت و پشتیبانی کنند.

در این مراسم ایرج بیگدلو فرماندار مشگین‌شهر نیز گفت: گروه‌های جهادی ثابت کردند پروژه‌های محرومیت زدایی را با ۱۰ درصد اعتبار و در کمترین زمان ممکن و با سرعت عمل بیشتری انجام می‌دهند.

وی افزود: پروژه‌هایی هستند که با چندین برابر هزینه برآورد شده اجرا می‌شود در حالی که گروه‌های جهادی با چندین برابر کمتر از هزینه‌های برآورد شده پروژه را تکمیل و واگذار می‌کند به عبارتی با اعتبار یک پروژه به همت گروه‌های جهادی می‌توان چندین پروژه را اجرا کرد.

کد خبر 5485803

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه مشگین شهر مجمع جهادگران اردبیل محرومیت زدایی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی آلودگی هوا خراسان رضوی بسیج سازندگی گرد و غبار ایلام احتکار مشهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی