Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:32:40 GMT

فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان مساوی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۴۸۸۳

فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان مساوی شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که شامگاه دوشنبه و از هفته بیست و ششم این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

فجری‌ها در غیاب ۶بازیکن مصدوم و محروم با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به دیدارهای گذشته به میدان آمدند تا در یک بازی حساس بتوانند به برتری برسند و وضعیت خود را در جدول سروسامان دهندکه این‌گونه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آن سوی میدان هم شاگردان رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده به دنبال گرفتن حداقل امتیازبودند و برروی ضد حمله برنامه داشتند که یک بار هم خطرناک ظاهر شدند.

دقیقه ۹ ضربه سنگین عماد میرجوان بازیکن تیم نفت به طور خطرناکی از کنار دروازه تیم فجربه بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول تیم فجر بهتر ظاهر شد و آنها سعی داشتند از سمت چپ  با نفوذهای احمد زنده روح به گل برسند.

دقیقه ۱۶ ضربه حسین مهربان بازیکن تیم فجر پس از برخورد به مدافع تیم نفت به بیرون رفت.

دیدار فجر و نفت مسجد سلیمان 

تیر دروازه تیم نفت لرزید

دقیقه ۳۳ احمد زنده روح از روی نقطه کرنر توپ را به روی دروازه ارسال کرد اما تیر افقی دروازه  تیم نفت مانع از فرو پاشی دروازه شد.

تیم میهمان که چشم به ضد حمله داشت در دقیقه ۴۵ مهدی هاشمی یک تنه پیش رفت و فرصتی خوبی برای میرجوان ایجاد کرد اما این بازیکن با عجله توپ را به بالای دروازه فرستاد.

سرانجام نیمه نخست در حالی که تیم میزبان بیشتر توپ و میدان در اختیار داشت و فرصت هایی هم برای گلزنی ایجاد کردند، بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافت.

در نیمه دوم هم فجری‌ها که راهی به جز بُردن نداشتند بازی را بهترآغاز کردند اما در ادامه نتوانستند این برتری را حفظ کنند و به نظر می رسید در اواخر بازی هم از نظر بدنی کم آوردند.  

دقیقه ۵۷ خط دفاع نفت دچار اشتباه شد و توپ به علی فاتح مهاجم تیم فجر رسید و او توپ را به روی دروازه فرستاد اما به حسین مهربان بازیکن تیم فجرنرسید و توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹  ضربه سر علیاری بازیکن تیم فجر به طور خطرناکی از روی دروازه تیم نفت به بیرون رفت و یک دققیه بعد هم ایمان صادقی دروازه بان تیم فجر مانع فر وپاشی تیمش شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۴  باز هم ایمان صادقی دروازه بان تیم فجر  منجی تیمش شد و توپ را به کرنرفرستاد.

سرانجام این بازی حساس بدون گل پایان یافت تا تیم میهمان یک امتیاز خوب را از شیرازی ها بگیرد.   

حدود هشت هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.

میلاد کمندانی از تیم  فجرو  میلاد باقری، میثم نقی زاده، علی محسن زاده و  سید حسن مرادی فراز تیم نفت با دریافت  کارت زرد جریمه شدند

ترکیب تیم فجر

ایمان صادقی، احمدرضا زنده روح، امید منصوری، رضا علیاری، محمد زینالی، عرفان معصومی، علی نبی زاده، میلاد کمندانی، محمد کاظمی، شهرام گودرزی و حسین مهربان ترکیب اولیه تیم فجر را تشکیل می دادند

علی فاتح، حمید نعمتی، فرزان دانا و عرفان افراز  بازیکنان تعویضی تیم فجر بودند.

ترکیب نفت مسجدسلیمان  
علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، میر هادی میر جوان، امیر روستایی، میثم نقی زاده، حسن مردای فر، مجید عیدی، مهران امیری، مهدی هاشمی نژاد، میلاد باقری، سید محمد خرم الحسینی هم برای تیم نفت به میدان آمدند.

مصطفی نائیج پور، محمد مهدی احمدی، احمد الجبوری هم بازیکنان تعویضی تیم نفت بودند.

تیم نفت  مسجد سلیمان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد و تیم فجر هم با ۱۷ امتیاز همچنان در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان بیرون رفت بازیکن تیم تیم نفت تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، لیورپول بعد از دو شکست غیرمنتظره برابر پالاس و اورتون که شانس این تیم برای قهرمانی لیگ را بسیار کاهش داد، امروز به زمین وستهم رفته بود. به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، قرمز‌ها دیگر حق اشتباه نداشتند و باید میدان را دست پر ترک می‌کردند. فاصله با آرسنال صدرنشین سه امتیاز بود و سیتی نیز با یک بازی کمتر، دو امتیاز بیشتر از قرمز‌ها داشت.

در ده دقیقه ابتدایی کار متعادل دنبال شد و لیورپول اندکی برتری محسوسی داشت. در دقیقه ۱۰ لوئیز دیاز در یک صحنه درخواست پنالتی داشت، ولی داور بی توجه عبور کرد.

یک دقیقه بعد اولین خطر جدی بازی را لیورپول خلق کرد. روی ارسال رابرتسون برای خاکپو او روی توپ اثر گذاشت تا در تیر دوم برای الیوت فرصت خوبی فراهم شود، ولی ضربه او با دخالت مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد بوون روی یک ضربه کرنر پاسخ لیورپول را داد، ولی میزبان هم نتوانست در این صحنه به گل برسد. بوون در دقیقه ۱۴ شانس خود را با شوتزنی امتحان کرد، ولی ضربه او را آلیسون بلوکه کرد.

اما در دقیقه ۲۷ صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه وستهم شاهد بودیم. برخورد توپ به دست بازیکن وستهم به وضوح پنالتی بود، ولی بعد از بررسی VAR تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید دیاز تایید شد.

بازی در دست لیورپول بود و این تیم کنترل ۷۵ درصدی بر میدان داشت. در دقیقه ۴۰ شوت دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد و سه دقیقه بعد وستهم به گل رسید.

روی ارسال کرنر کودوس، جرد بوون با یک ضربه سر توانست دروازه لیورپول را باز کرده و وستهم را پیروز روانه رختکن کند.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول بازی را برابر کرد.

دیاز از سمت چپ حرکت کرد و خودش را به محوطه جریمه رساند. پاس او به اندی رابرتسون و ضربه پای چپ او گل تساوی را برای میهمان به همراه داشت.

لیورپول برای زدن گل دوم فشار خود را بیشتر کرد و میزبان نیز در فکر ضدحمله بود.

بعد از چند موقعیت نصف و نیمه، لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل رسید. روی ارسال کرنر، توپ روی تیر دوم به خاکپو رسید و ضربه او بعد از برخورد به توماس سوچک وارد دروازه شد تا لیورپول با یک گل به خودی پیش بیفتد.

لیورپول بازهم هجومی کار می‌کرد و دو بار با ضربات دیاز و مک الیستر تا آستانه زدن گل پیش رفت، ولی هر بار آرئولا مانع شد.

بازی در دست لیورپول بود، ولی وستهم به گل رسید. در دقیقه ۷۷ روی ارسال از راست بوون این مایکل آنتونیو بود که با ضربه سر دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد و حساب کار مساوی شد.

لیورپول در دقیقه ۸۸ این شانس را داشت تا به گل سوم برد، ولی شوت الیوت از بیورن محوطه جریمه به تیر افقی خورد و به اوت رفت.

در ۵ دقیقه وقت اضافه بازی تلاش‌های لیورپول به جایی نرسید و در نهایت این بازی ۲-۲ مساوی شد. توقف بدموقع دیگر که عملا قرمز‌ها را از قهرمانی دورتر کرد.

دیگر خبرها

  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏