Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرنولد باور دارد بازسازی منچستریونایتد به حضور افراد کاردان در آن مجموعه نیاز دارد. 

ریچارد آرنولد قصد دارد در تابستان پیش رو اصلاحاتی اساسی در ساختار کلی باشگاه منچستریونایتد اعمال کند. 

طرفداری | به گزارش MEN، شیاطین سرخ در فصلی ناامید کننده، هم اکنون در رده ششم جدول حضور دارند. یونایتد در این فصل فقط یک بازی دیگر پیش رو دارد اما وست هم و وولورهمپتون که بازی‌های کمتری انجام داده‌اند، هنوز می‌توانند از آن‌ها سبقت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی، مدیران باشگاه می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت پایدار، باید تغییر رویه داد. 

برنامه ریچارد آرنولد برای نزدیک شدن به پیشکسوتان منچستریونایتد و به حداقل رساندن حواشی

 انتظار می‌رود یونایتد یک مدیر فوتبالی دیگر استخدام کند و احتمالا شاهد چند تغییر در بین کارکنان کمپ تمرینی کرینگتون هم خواهیم بود. آرنولد به عنوان نایب رییس باشگاه معتقد است برای تغییر دادن وجهه منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه فوتبال، باید در بخش‌های متعددی تغییراتی اعمال کرد. از زمان روی کار آمدن او به جای اد وودوارد در ماه فوریه، منچستریونایتد از انتصاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی تیم خبر داده و در همین حال خبر قطع همکاری با مت جاج به عنوان مذاکره کننده ارشد باشگاه و مارسل بوت و جیم لاولر (مدیران ارشد بخش استعدادیابی باشگاه) منتشر شده است. 

در ماه فوریه، چارلی بروکس به عنوان مدیر ارتباطات باشگاه هم گفت که پس از سه سال و نیم فعالیت در این مجموعه، از سمت خود کنار خواهد رفت و این یعنی در این پست هم فرد جدیدی روی کار خواهد آمد. گفته می‌شود آرنولد از استراتژی مورد انتقاد قرار گرفته منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی هم ناراضی است و در صدد اعمال تغییراتی در این زمینه خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است

یک کارشناس لبنانی با اشاره به کناره گیری رئیس اداره اطلاعات نظامی اسرائیل از سمت خود، این رخداد را نشان دهنده شروع بحرانی جدید در این رژیم دانست که در گام های آتی با استعفا وبرکناری سایر مقامات نظامی و امنیتی اسرائیل از مناصب عالی خود منجر خواهد شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077206 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳