Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری شش دیدار معوقه از هفته‌های اول تا سوم، تیم تکواندو مس سونگون ورزقان با اختلاف اندک توانست بالاتر از لوازم خانگی کن در صدر جدول بایستد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم از مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی، صبح امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه  با حضور 6 تیم در خانه تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله اول این دوره از رقابت‌ها، 11 تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند که تیم‌های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

در نهایت و پس از برگزاری شش دیدار معوقه از هفته‌های اول تا سوم، تیم مس سونگون ورزقان با کسب 5 امتیاز از سه بازی و تفاضل 6  صدر جدول را از آن خود کرد. لوازم خانگی کن با همین تعداد امتیاز و تفاضل برابر با مس، به دلیل امتیاز فنی کمتر در مکان دوم ایستاد. 

دانشگاه آزاد اسلامی با 5 امتیاز و تفاضل 4 به همراه صنعت مس کرمان با 5 امتیاز و تفاضل 2 در رده های سوم و چهارم  ایستادند تا تکلیف قهرمانی این دوره از مسابقات به هفته پایانی کشیده شود. 

نتایج دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم مسابقات به شرح زیر است:

هفته اول
مس سونگون ورزقان 4 - دانشگاه آزاد اسلامی4
پاس یک - لوازم خانگی کن 7

هفته دوم
تیم پاس  2- دانشگاه آزاد  6
تیم مس کرمان 4  - تیم لوازم خانگی کن 4 

هفته سوم
تیم مس سونگون ورزقان 4 - تیم لوازم خانگی کن 4
تیم شهرداری ورامین 4 - دانشگاه آزاد 4

دوشنبه، برگزاری دیدارهای معوقه جام خلیج فارس تکواندو


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران تکواندو لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران مس سونگون ورزقان لوازم خانگی کن دانشگاه آزاد مس سونگون اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه

تیم فوتبال چلسی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تروو چالوبا (دقیقه ۲۴) و نیکلاس جکسون (دقیقه ۷۲) در این دیدار برای آبی های لندن گلزنی کردند.

چلسی اکنون با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام نیز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۶۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در دیدارهای آتی چلسی در خانه به مصاف وستهم و تاتنهام به دیدار لیورپول خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان