Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان درخصوص حواشی اخیر فضای مجازی واکنش نشان داد.

سید مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت:

بازی خوبی انجام دادیم. استراتژی ما این بود که ابندا سپاهان را کنترل کنیم. در بعد هجومی بهترین تیم ایران هستند، اما ما خیلی از دقایق هیچ موقعیتی به آنها ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در دقایقی که آنها از لحظا بدنی کم آورده بودند یک گل بچه گانه خوردیم. در مجموع بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، اما زورشان نرسید.

به گزارش طرفداری؛ وی ادامه داد:

داور خیلی خوب کار کرد. باید از آنها تشکر کنم که یک بازی بدون حاشیه را اداره کردند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه جدا شدن کوشکی باعث شد تیم تان در حمله به مشکل بخورد، گفت:

تصمیمی است که گرفته شد. او موثرترین بازیکن ما بود و نمی‌دانم چطور به فولاد دادند. با این وجود من به بچه ها امید دارم. متاسفانه قرعه عجیب و غریبی هم به ما خورد بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان پشت سر هم بود. امروز هم شاید توپ دست سپاهان بود، اما خلق موقعیتی انجام ندادند. 

حسینی در مورد اتفاقات چند روز گذشته و صحبت‌هایی که در فضای مجازی علیه اش می‌شود، عنوان کرد:

من به این صحبت‌ها عادت نداشتیم و به همین دلیل فکر می‌کنم هجمه ها مدیریت شده است و نمی‌دانم برخی افراد دنبال چه چیزی هستند. متاسفانه یک باره هجوم می‌آوردند و این حرف‌های مسخره را می‌زنند. مدیریت تیم ها به جای پرداختن به این مسائل باید به دنبال ساختن تیم خود و زیر ساخت‌ها باشند. فکر می‌کنم در هیچ جای دنیا چنین روش‌های کثیفی دیده نمی‌شود. مطمئنا این کارها مدیریت شده بود و هزینه سنگینی برای آن پرداخت شده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد

ذوالفقاری کارشناس جهادکشاورزی گفت: در سطح استان بیش از ۲هزار و ۷۰۰ استخر کشاورزی از نوع بتنی و پلیمری وجود دارد. 

وی افزود: استخر‌های کشاورزی با کاربری ذخیره آب و استفاده بهینه از این منابع ایجاد می‌شوند، اما متاسفانه در زمان راه اندازی، استاندارد‌های لازم رعایت نمی‌شود، معمولا نوجوانان و جوانان با دیدن آب خوشحال می‌شوند و بدون اینکه به ایمنی آن توجه داشته باشند به شنا کردن می‌پردازند که بعضاً حوادث ناگواری نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد:حتی برخی از شهروندان استان با وجود اینکه در کنار سد‌ها، بعضاً رودخانه‌ها و حتی استخر‌های ذخیره آب تابلوی شنا ممنوع را می‌بینند، اما با این وجود به شنا کردن در آن مکان می‌پردازند.

کارشناس جهادکشاورزی گفت: سال گذشته هم هفت نفر در استان یزد غرق شدند و از ابتدای سال جاری تاکتون ۳نفر در استخر‌های کشاورزی غرق شده اند و جان خود را از دست داده اند. 

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز هم گفت: استخر‌های کشاورزی هر چند برای ذخیره سازی آب ساخته می‌شوند، اما در برخی مواقع حادثه می‌آفرینند و جان افرادی را که برای شنا به آنجا می‌روند، می‌گیرند. متاسفانه بیشتر کسانی که جان خود را در استخر‌های کشاورزی از دست می‌دهند، کودکان و نوجوانان هستند که یا به خاطر شنا و یا به دلایل دیگر در این نوع استخر‌ها غرق می‌شوند.

وی افزود:استخر‌های آب کشاورزی به هیچ عنوان محل امنی برای شنا نیستند، از ورود به آنها باید خودداری شود.

با گرم شدن هوا نوجوانان و جوانان تمایل به شنا پیدا می‌کنند، اما متاسفانه بعضاً برخی از آنان بدون رعایت ایمنی لازم در استخر‌های کشاورزی به شنا کردن می‌پردازند که  در سال‌های اخیر تعداد زیادی از شهروندان در استان یزد جان خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!