Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که آرژانتین باید در جام جهانی با مکزیک، لهستان و عربستان سعودی رو به رو شود و برزیل هم با سوئیس، صربستان و کامرون رقابت خواهد کرد، بازی‌های مرحله انتخابی هنوز برای این دو تیم به پایان نرسیده است. 

درخواست تجدید نظر فدراسیون فوتبال برزیل و آرژانتین در روز دوشنبه رد شد و بدین ترتیب آن‌ها باید دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را که سال گذشته به خاطر مسائل مرتبط با کرونا در سائو پائولو نیمه کاره مانده بود، دوباره برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری | به گزارش خبرگزاری اسوشیتد پرس، هر دو تیم بدون نیاز به تکرار بازی یاد شده، به عنوان دو تیم اول از منطقه ۱۰ تیمی آمریکای جنوبی راهی جام جهانی قطر شدند. اما فیفا اصرار دارد که آن‌ها باید بازی غیر ضروری خود را (احتمالا در ماه سپتامبر) برگزار کنند. با توجه به این که قرار است برزیل و آرژانتین در تاریخ ۲۱ خرداد در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند، می‌توان انتظار داشت آن‌ها تا قبل از جام جهانی زمستان امسال، دو بار مقابل هم قرار بگیرند. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، بادرخواست کادرفنی، پائولولامونیر پاسور ۳۰ ساله برزیلی که سابقه هفت سال حضور در سطح اول والیبال برزیل (سوپر لیگ برزیل) را در کارنامه دارد و همچنین دو سال عضو تیم ملی دانشجویان برزیل و فصل گذشته نیز در لیگ حرفه‌ای والیبال هند توپ می‌زده است؛ به طور رسمی با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد، تا فصل آینده به عنوان پاسور تیم فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم