Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه گفت که علیرغم حملات ائتلاف متجاوز، فعالیت‌های آموزشی، با عزم و استواری ملت یمن بر اساس ارزش‌ها و توکل به خداوند ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

وی ادامه داد: «اسلام دین هدایت، بصیرت و دین سودمند خداست که به انسان سود می‌رساند تا انسان بتواند به حقایق دست پیدا کند و از گمراهی مصون بماند. امت اسلام نیز از گمراهی بسیار رنج برد و مفاهیم نادرست بسیاری در آن رواج پیدا کرد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد، الگوی ما در آموزش، رسول خدا (ص) است که توانست واقعیت جاهلیت را تغییر دهد و امتی را به وجود آورد که مواضع حکیمانه داشته باشد.

الحوثی با بیان اینکه خطر دشمنان این است که بوق‌ها و قلم‌های دروغینی در اختیار دارند که در پی تضعیف و تفرقه امت اسلام است، گفت: «دشمنان رسانه‌های مختلف را به کار می‌گیرند و به گمراه کردن امت ادامه می‌دهند».

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه تمرکز دشمنان بر روی نسل جدید و جوانان است، خاطر نشان کرد، هدف از این حملات، فاسد کردن و به تباهی کشاندن آنان است تا مسیر درست را طی نکنند و نتوانند به عنوان یک ملت مستقل و قدرتمند به پا خیزند.

الحوثی در پایان تأکید کرد که هدف از حملات تبلیغاتی علیه ملت یمن، خاموش کردن روحیه ایمان آزادیبخش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انصارالله یمن جنگ یمن ائتلاف سعودی محاصره یمن آتش بس یمن بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است