Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:12:15 GMT

مراسم بزرگداشت شیخ صدوق در شهرری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۴۳۵

مراسم بزرگداشت شیخ صدوق در شهرری برگزار می شود

ب ه گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سیدی عصر دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت شیخ صدوق برگزار شد گفت: ۱۵ اردیبهشت به اسم شیخ صدوق ثبت شده که ما هم بخاطر خادمی در جوار این چهره جهانی برنامه‌هایی خواهیم داشت.

وی افزود: با حضور چهره‌های علمی قرار است با یک هفته تأخیر این مراسم را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدی با بیان اینکه شیخ صدوق شخصیتی بزرگ بود که به دعای امام زمان متولد و در راه ایشان قدم بر می‌داشت اظهار کرد: سال قبل هم برای بزرگداشت ایشان کارهایی صورت گرفت من جمله کلیپی که حتی برون مرزی هم پخش شد و امسال هم این برنامه با پوشش بهتری برای داخل و مسلمانان خارج از کشور به شکل خاص تر و اجرای سرود، قرائت قرآن و مداحی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرری در تشریح جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت شیخ صدوق عنوان داشت: این برنامه روز چهارشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۲ انجام و با سخنرانی حجت السلام بوشهری و با حضور چهره‌های علمی سرشناس و علمای غیر علمی برپا می‌شود.

وی گفت: اهداف ما قطعاً شناسایی این شخصیت، آثار علمی و فرصتی برای شهرری خواهد بود و یکی از اهداف این برنامه این است که پویشی در سطح شهر برای شناسایی این شخصیت ایجاد شود تا آثار و شناخت این بزرگوار در بین مردم انجام گیرد.

سیدی بیان داشت: برای معرفی این شخصیت اکثر برنامه‌هایی که در طول سال داریم را در آستان شیخ صدوق انجام می‌دهیم و در این خصوص تلاش داریم هر چه بیشتر برای شناسایی چهره و شخصیت این شخصیت بزرگ کار انجام دهیم.

کد خبر 5486004

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی خراسان رضوی بسیج سازندگی آلودگی هوا احتکار ایلام گرد و غبار مشهد عملیات بازی دراز شیخ صدوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقابابایی در مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاه و معلمین سراسر کشور و با تقدیر و تشکر از تلاش اساتید در طول یک سال گذشته اظهار کرد: مدرسان در تربیت مؤثر و کارآمد مدیران راهبردی می‌توانند مؤثر باشند.

وی با اشاره به آیات قرآنی بیان داشت: اولین معلم و تربیت کننده انسان، خداوند تبارک و تعالی بوده و سپس پیامبران الهی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم این وظیفه را به عهده داشته‌اند.

آقابابائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت و تعلیم افراد ماهر و کارآفرین عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما ایجاد مهارت و کمک به شعار سال در استان و تربیت افراد ماهر که بتوانند برای جهش تولید و رفع بیکاری مؤثر واقع شوند می‌باشد.

وی برنامه‌های دانشگاه در سال جاری را تشریح و مهمترین برنامه‌های سال جاری را تضمین اشتغال برای پذیرفته شدگان برخی از دوره‌ها، نظارت هوشمند و بازنگری برنامه‌های درسی اعلام کرد.

در پایان این مراسم از اساتید تقدیر شد.

کد خبر 6096781

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • شیخ صدوق، روایتگر صادق احادیث
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود