Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:18:46 GMT

جزئیات پرداخت کمک هزینه معیشتی به مردم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۴۴۳

جزئیات پرداخت کمک هزینه معیشتی به مردم

آیت الله رئیسی گفت: ما برای سه دهک کم‌درآمد، ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های بالاتر ۳۰۰ هزار تومان کمک معیشتی نقدی در نظر گرفته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در شامگاه امروز دوشنبه (19 اردیبهشت) در پنجمین گفتگوی زنده تلویزیونی خود با مردم، اظهار داشت:رییس‌جمهور با بیان اینکه یکی از مسائل پیش روی جدی کشور مسئله ارز ترجیحی است، تصریح کرد: اقتصاددان ها همواره نسبت به این مسئله به دولت هشدار می دادند و بیان می شد که یکی از معضلات کشور است که باید برای آن چاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: حذفی برای ارز ترجیحی در کار نیست؛ بلکه عادلانه و مردمی سازی این نوع ارز انجام خواهد شد.

رئیس‌جمهور افزود: ما برای سه دهک کم‌درآمد، ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های بالاتر ۳۰۰ هزار تومان کمک معیشتی نقدی در نظر گرفته ایم.

رئیسی گفت: همه مردم از نان و دارو یا بنزین برخوردار هستند و به هیچ وجه قیمت آن ها تغییر نخواهد کرد. و همچنین یارانه کمک معیشتی نقدی تا یک یا دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت هشت میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091862

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد